Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum

48/87
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
    Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum| Zdroj: acz
  • Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
    Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
    Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
    Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
    Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
  • Yamaha Niken
    Yamaha Niken| Zdroj: acz
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Yamaha Niken
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
Yamaha Niken
Yamaha Niken