Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
59
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
|
acz
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc