Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
66
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
|
acz
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu