Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
9
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
|
acz
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem