Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
86
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
|
acz
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz