Jízdní dojmy se zbrusu novým Lexusem NX: Míří výš!
17
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy se zbrusu novým Lexusem NX: Míří výš!
Lexus NX 350h
|
Lexus
V interiéru se rychle zorientujete, líbí se nám zachování klíčových tlačítek i konečně normální způsob ovládání multimediálního systému
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Dozadu se příjemně nastupuje a místa je zde hodně před koleny i nad hlavou
|
Lexus
Dveře se otevírají po zatlačení na elektronickou odjišťovací páčku, důvodem je zabránění případným nehodám. Nouzově se dveře odjišťují dvojím zatáhnutím páčky.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Platforma GA-K přinesla o 30 % zvýšení torzní tuhosti. Kompletně nová je přední náprava McPherson i zadní víceprvková, verze F-Sport mají i adaptivní tlumiče. Kapota a přední blatníky jsou pro snížení hmotnosti hliníkové.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX vyjíždí standardně na 18“ kolech, alternativou jsou 20“. Jízdním vlastnostem prospělo rozšíření rozchodu o 35 mm (vpředu), respektive 55 mm vzadu, a také o 20 mm nižší těžiště.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Důkladně čalouněný kufr nabízí slušný objem 545 litrů, oceňujeme, že jeho velikost se nesnížila u čtyřkolky ani plug-in hybridu
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Hybridní pohon čtvrté generace vychází ze sesterské Toyoty RAV4, jeho systémový výkon se však zvýšil na 179 kW proti 163 kW v toyotě
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu