V interiéru se rychle zorientujete, líbí se nám zachování klíčových tlačítek i konečně normální způsob ovládání multimediálního systému|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Dozadu se příjemně nastupuje a místa je zde hodně před koleny i nad hlavou|
Zdroj: Lexus
Dveře se otevírají po zatlačení na elektronickou odjišťovací páčku, důvodem je zabránění případným nehodám. Nouzově se dveře odjišťují dvojím zatáhnutím páčky.|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Platforma GA-K přinesla o 30 % zvýšení torzní tuhosti. Kompletně nová je přední náprava McPherson i zadní víceprvková, verze F-Sport mají i adaptivní tlumiče. Kapota a přední blatníky jsou pro snížení hmotnosti hliníkové.|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX vyjíždí standardně na 18“ kolech, alternativou jsou 20“. Jízdním vlastnostem prospělo rozšíření rozchodu o 35 mm (vpředu), respektive 55 mm vzadu, a také o 20 mm nižší těžiště.|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Důkladně čalouněný kufr nabízí slušný objem 545 litrů, oceňujeme, že jeho velikost se nesnížila u čtyřkolky ani plug-in hybridu|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Lexus NX 350h|
Zdroj: Lexus
Hybridní pohon čtvrté generace vychází ze sesterské Toyoty RAV4, jeho systémový výkon se však zvýšil na 179 kW proti 163 kW v toyotě|
Zdroj: Lexus