Jízdní dojmy se zbrusu novým Lexusem NX: Míří výš!
52
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy se zbrusu novým Lexusem NX: Míří výš!
Lexus NX 350h
|
Lexus
V interiéru se rychle zorientujete, líbí se nám zachování klíčových tlačítek i konečně normální způsob ovládání multimediálního systému
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Dozadu se příjemně nastupuje a místa je zde hodně před koleny i nad hlavou
|
Lexus
Dveře se otevírají po zatlačení na elektronickou odjišťovací páčku, důvodem je zabránění případným nehodám. Nouzově se dveře odjišťují dvojím zatáhnutím páčky.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Platforma GA-K přinesla o 30 % zvýšení torzní tuhosti. Kompletně nová je přední náprava McPherson i zadní víceprvková, verze F-Sport mají i adaptivní tlumiče. Kapota a přední blatníky jsou pro snížení hmotnosti hliníkové.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX vyjíždí standardně na 18“ kolech, alternativou jsou 20“. Jízdním vlastnostem prospělo rozšíření rozchodu o 35 mm (vpředu), respektive 55 mm vzadu, a také o 20 mm nižší těžiště.
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Důkladně čalouněný kufr nabízí slušný objem 545 litrů, oceňujeme, že jeho velikost se nesnížila u čtyřkolky ani plug-in hybridu
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Lexus NX 350h
|
Lexus
Hybridní pohon čtvrté generace vychází ze sesterské Toyoty RAV4, jeho systémový výkon se však zvýšil na 179 kW proti 163 kW v toyotě
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Lexus NX 450h+
|
Lexus
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz