Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení

8/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
    Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení| Zdroj: acz
  • Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
    Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny| Zdroj: acz
  • Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
    Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.| Zdroj: acz
  • Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
    Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu| Zdroj: acz
  • Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
    Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem| Zdroj: acz
  • Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
    Extrémní verzi jsme nemohli opomenout| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
    Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+| Zdroj: acz
  • Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
    Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou| Zdroj: acz
  • Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
    Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby| Zdroj: acz
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
Volvo
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby