Jsou muži lepší řidiči než ženy? Data ukazují tvrdou realitu

17/41
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Adobe Stock
  • Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.
    Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.| Zdroj: Svět Motorů
  • Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.
    Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.| Zdroj: Svět Motorů
  • Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.
    Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.
    Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.| Zdroj: Svět Motorů
  • Blikej, nebuď *****!
    Blikej, nebuď *****!| Zdroj: Svět Motorů
  • Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.
    Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.| Zdroj: Svět Motorů
  • Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění
    Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění| Zdroj: Svět Motorů
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Dálnice D3
    Dálnice D3| Zdroj: ŘSD
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Speed Marathon 2025
    Speed Marathon 2025| Zdroj: Police ČR
  • Je legální předjet středoproudaře vpravo?
    Je legální předjet středoproudaře vpravo?| Zdroj: auto.cz/Gemini
  • Je legální předjet středoproudaře vpravo?
    Je legální předjet středoproudaře vpravo?| Zdroj: auto.cz/Gemini
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.
Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.
Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.
Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.
Blikej, nebuď *****!
Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.
Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Dálnice D3
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Speed Marathon 2025
Je legální předjet středoproudaře vpravo?
Je legální předjet středoproudaře vpravo?
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto