Karel Loprais byl věrný Tatře 815, její technika se však měnila
4
/
99
Prohlédnout znovu
Karel Loprais byl věrný Tatře 815, její technika se však měnila
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Tatra
|
acz
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Zdeněk Sluka
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Karel Loprais
|
Dakar
Tatra 815 Puma Karla Lopraise
|
NTM
Tatra 815 Puma Karla Lopraise
|
NTM
Tatra 815 Puma Karla Lopraise
|
NTM
Karel Loprais
|
acz
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Klasická alternativa se sportovním šmrncem
Registrace nových aut v Německu za březen: Octavia mezi nejlepšími
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Nová Alfa Romeo Milano nečekaně končí! Protože není z Itálie
Opravitelné elektromobily často míří na šrotiště. Zbytečně
Renault Scenic E-Tech osobně: Prostorný interiér s chytrými detaily