Kategorie N1 je zpátky! Tentokrát kvůli emisím. A bez mříže!

11/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2009 skončilo „mřížové šílenství“, když začalo být možné DPH odečítat i od osobních aut. V roce 2012 se pak změnila legislativa a ani nákladní auto už nemusí mít pevnou přepážku, je-li náklad bezpečně upoután.
    V roce 2009 skončilo „mřížové šílenství“, když začalo být možné DPH odečítat i od osobních aut. V roce 2012 se pak změnila legislativa a ani nákladní auto už nemusí mít pevnou přepážku, je-li náklad bezpečně upoután.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud je pod symbolem nákladního automobilu ještě doplněno „3,5 tuny“, platí zákaz jen nad tuto hmotnost a s Dusterem N1 vás nezastaví. Taková značka je v Čechách bohužel v minoritě.
    Pokud je pod symbolem nákladního automobilu ještě doplněno „3,5 tuny“, platí zákaz jen nad tuto hmotnost a s Dusterem N1 vás nezastaví. Taková značka je v Čechách bohužel v minoritě.| Zdroj: Svět motorů
  • Po letech máme v nabídce zase masově prodávaný model v kategorii N1 – je to Dacia Duster. Nebojte se, obejde se bez dříve tolik nenáviděné mříže.
    Po letech máme v nabídce zase masově prodávaný model v kategorii N1 – je to Dacia Duster. Nebojte se, obejde se bez dříve tolik nenáviděné mříže.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.
    Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.
    Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.| Zdroj: Svět motorů
  • Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.
    Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.| Zdroj: Svět motorů
  • Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.
    Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.| Zdroj: Svět motorů
  • Suzuki Jimny N1
    Suzuki Jimny N1| Zdroj: Svět motorů
  • Suzuki Jimny N1
    Suzuki Jimny N1| Zdroj: Svět motorů
Ilustrační foto
V roce 2009 skončilo „mřížové šílenství“, když začalo být možné DPH odečítat i od osobních aut. V roce 2012 se pak změnila legislativa a ani nákladní auto už nemusí mít pevnou přepážku, je-li náklad bezpečně upoután.
Pokud je pod symbolem nákladního automobilu ještě doplněno „3,5 tuny“, platí zákaz jen nad tuto hmotnost a s Dusterem N1 vás nezastaví. Taková značka je v Čechách bohužel v minoritě.
Po letech máme v nabídce zase masově prodávaný model v kategorii N1 – je to Dacia Duster. Nebojte se, obejde se bez dříve tolik nenáviděné mříže.
Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.
Zavazadlový prostor testovacího Dusteru N1 české zastoupení vyzdobilo ochrannou sadou EasyFlex z originálního příslušenství za 2490 Kč. Je omyvatelná, protiskluzová a zabrání i poškození nárazníku, když nakládáte něco těžkého. Teoreticky tak duster může být malý náklaďáček nejen formálně.
Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.
Dnešní „nákladní automobily“ už nemusí mít pevnou přepážku mezi prostorem pro posádku a náklad. Stačí, když je náklad připoután schváleným způsobem. Škoda že před zavedením N1 mívala Dacia Duster čtyři poutací oka v zavazadelníku, od loňského roku už jen dvě.
Suzuki Jimny N1
Suzuki Jimny N1