KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Displeje s relativně moderní grafi kou pomáhají i po deseti letech na trhu udržovat interiér aktuální. Oceňujeme dobrou ergonomii s ovládacími prvky hezky po ruce. Zpracování je průměrné, ale během jízdy nic nevrže ani nedrncá. Pohodlné jsou přední sedačky, ze kterých nás ani po delším sezení nic nebolelo.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V Koreji mají zjevně rádi místo hlavně vzadu, kde je ho na tuto třídu nadprůměrně zejména na nohy. Nemůžeme si ale stěžovat ani vepředu, kde nás nic neomezuje v žádném směru, a z vozu je také dobrý výhled ven.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kufr tivoli je větší a hlubší, pod podlahou je už prostor jen na pár drobností. Rezervní kolo v ceníku vůbec není, takže i v terénu musíte spoléhat na sadu na opravu pneumatik.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM kombinuje patnáctistovku z vlastního vývoje, což je dnes jediná dostupná motorizace pro tivoli, s automatem od Aisinu. Ten má model od počátku a jeho fungování se za ty roky rozhodně zlepšilo. Pořád je ale řazení pomalejší, než bychom chtěli.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Rozložení interiéru vitary je velmi podobné jako v tivoli a zde je to ještě o kus větší retro. Kolíček na ovládání palubního počítače by si už Suzuki v roce 2025 mohlo odpustit. Jinak ale nemáme žádný větší problém, interiér je příjemný, sedačky pohodlné a zpracování také není špatné.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Prostornost vitary je také velmi dobrá, zůstává značná rezerva na nohy i hlavu. I zde máme dobrý výhled z vozu. Vzadu nám výše ukotvený sedák lépe podpírá stehna.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vitara má sice kufr mělčí, ale má nižší nakládací hranu a lepší přechod mezi opěradly. Pod podlážkou je více prostoru na příslušenství a za příplatek zde může být dojezdová rezerva.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Do léta měla automat jen vitara s patnáctistovkou a strong hybridem, teď se přidala i ta se čtrnáctistovkou. I zde je šestirychlostní aisin, který je ale naladěný o kus lépe než v tivoli. A navíc zde pomáhá mild-hybrid připojený k motoru přes řemen.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert