KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4 – Na chatu co nejlevněji

55/111
Přehled fotografií
Zavřít
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Displeje s relativně moderní grafi kou pomáhají i po deseti letech na trhu udržovat interiér aktuální. Oceňujeme dobrou ergonomii s ovládacími prvky hezky po ruce. Zpracování je průměrné, ale během jízdy nic nevrže ani nedrncá. Pohodlné jsou přední sedačky, ze kterých nás ani po delším sezení nic nebolelo.
    Displeje s relativně moderní grafi kou pomáhají i po deseti letech na trhu udržovat interiér aktuální. Oceňujeme dobrou ergonomii s ovládacími prvky hezky po ruce. Zpracování je průměrné, ale během jízdy nic nevrže ani nedrncá. Pohodlné jsou přední sedačky, ze kterých nás ani po delším sezení nic nebolelo.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V Koreji mají zjevně rádi místo hlavně vzadu, kde je ho na tuto třídu nadprůměrně zejména na nohy. Nemůžeme si ale stěžovat ani vepředu, kde nás nic neomezuje v žádném směru, a z vozu je také dobrý výhled ven.
    V Koreji mají zjevně rádi místo hlavně vzadu, kde je ho na tuto třídu nadprůměrně zejména na nohy. Nemůžeme si ale stěžovat ani vepředu, kde nás nic neomezuje v žádném směru, a z vozu je také dobrý výhled ven.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr tivoli je větší a hlubší, pod podlahou je už prostor jen na pár drobností. Rezervní kolo v ceníku vůbec není, takže i v terénu musíte spoléhat na sadu na opravu pneumatik.
    Kufr tivoli je větší a hlubší, pod podlahou je už prostor jen na pár drobností. Rezervní kolo v ceníku vůbec není, takže i v terénu musíte spoléhat na sadu na opravu pneumatik.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM kombinuje patnáctistovku z vlastního vývoje, což je dnes jediná dostupná motorizace pro tivoli, s automatem od Aisinu. Ten má model od počátku a jeho fungování se za ty roky rozhodně zlepšilo. Pořád je ale řazení pomalejší, než bychom chtěli.
    KGM kombinuje patnáctistovku z vlastního vývoje, což je dnes jediná dostupná motorizace pro tivoli, s automatem od Aisinu. Ten má model od počátku a jeho fungování se za ty roky rozhodně zlepšilo. Pořád je ale řazení pomalejší, než bychom chtěli.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
    KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Rozložení interiéru vitary je velmi podobné jako v tivoli a zde je to ještě o kus větší retro. Kolíček na ovládání palubního počítače by si už Suzuki v roce 2025 mohlo odpustit. Jinak ale nemáme žádný větší problém, interiér je příjemný, sedačky pohodlné a zpracování také není špatné.
    Rozložení interiéru vitary je velmi podobné jako v tivoli a zde je to ještě o kus větší retro. Kolíček na ovládání palubního počítače by si už Suzuki v roce 2025 mohlo odpustit. Jinak ale nemáme žádný větší problém, interiér je příjemný, sedačky pohodlné a zpracování také není špatné.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Prostornost vitary je také velmi dobrá, zůstává značná rezerva na nohy i hlavu. I zde máme dobrý výhled z vozu. Vzadu nám výše ukotvený sedák lépe podpírá stehna.
    Prostornost vitary je také velmi dobrá, zůstává značná rezerva na nohy i hlavu. I zde máme dobrý výhled z vozu. Vzadu nám výše ukotvený sedák lépe podpírá stehna.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vitara má sice kufr mělčí, ale má nižší nakládací hranu a lepší přechod mezi opěradly. Pod podlážkou je více prostoru na příslušenství a za příplatek zde může být dojezdová rezerva.
    Vitara má sice kufr mělčí, ale má nižší nakládací hranu a lepší přechod mezi opěradly. Pod podlážkou je více prostoru na příslušenství a za příplatek zde může být dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Do léta měla automat jen vitara s patnáctistovkou a strong hybridem, teď se přidala i ta se čtrnáctistovkou. I zde je šestirychlostní aisin, který je ale naladěný o kus lépe než v tivoli. A navíc zde pomáhá mild-hybrid připojený k motoru přes řemen.
    Do léta měla automat jen vitara s patnáctistovkou a strong hybridem, teď se přidala i ta se čtrnáctistovkou. I zde je šestirychlostní aisin, který je ale naladěný o kus lépe než v tivoli. A navíc zde pomáhá mild-hybrid připojený k motoru přes řemen.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
    Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4 vs. Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
Displeje s relativně moderní grafi kou pomáhají i po deseti letech na trhu udržovat interiér aktuální. Oceňujeme dobrou ergonomii s ovládacími prvky hezky po ruce. Zpracování je průměrné, ale během jízdy nic nevrže ani nedrncá. Pohodlné jsou přední sedačky, ze kterých nás ani po delším sezení nic nebolelo.
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
V Koreji mají zjevně rádi místo hlavně vzadu, kde je ho na tuto třídu nadprůměrně zejména na nohy. Nemůžeme si ale stěžovat ani vepředu, kde nás nic neomezuje v žádném směru, a z vozu je také dobrý výhled ven.
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
Kufr tivoli je větší a hlubší, pod podlahou je už prostor jen na pár drobností. Rezervní kolo v ceníku vůbec není, takže i v terénu musíte spoléhat na sadu na opravu pneumatik.
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM kombinuje patnáctistovku z vlastního vývoje, což je dnes jediná dostupná motorizace pro tivoli, s automatem od Aisinu. Ten má model od počátku a jeho fungování se za ty roky rozhodně zlepšilo. Pořád je ale řazení pomalejší, než bychom chtěli.
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
KGM Tivoli 1.5 GDI 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Rozložení interiéru vitary je velmi podobné jako v tivoli a zde je to ještě o kus větší retro. Kolíček na ovládání palubního počítače by si už Suzuki v roce 2025 mohlo odpustit. Jinak ale nemáme žádný větší problém, interiér je příjemný, sedačky pohodlné a zpracování také není špatné.
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Prostornost vitary je také velmi dobrá, zůstává značná rezerva na nohy i hlavu. I zde máme dobrý výhled z vozu. Vzadu nám výše ukotvený sedák lépe podpírá stehna.
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Vitara má sice kufr mělčí, ale má nižší nakládací hranu a lepší přechod mezi opěradly. Pod podlážkou je více prostoru na příslušenství a za příplatek zde může být dojezdová rezerva.
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Do léta měla automat jen vitara s patnáctistovkou a strong hybridem, teď se přidala i ta se čtrnáctistovkou. I zde je šestirychlostní aisin, který je ale naladěný o kus lépe než v tivoli. A navíc zde pomáhá mild-hybrid připojený k motoru přes řemen.
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4