Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
V testované výbavě Spin dostanete ceed s analogovými dobře čitelnými budíky a 4,2“ palubním počítačem s hezkou grafi kou|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Palubní deska kie se s faceliftem moc nezměnila. Není to vůbec špatná zpráva, ergonomie i kvalita zpracování jsou na vysoké úrovni.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Zejména v pružnosti zaostává za astrou vinou dlouhých převodů 4., 5. a 6. stupně.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Infotainment kie poskytuje 8“ dotykový displej s přehledným menu a rychlými reakcemi. Už v testované specifi kaci má parkovací kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Manuální klimatizace kie se ovládá postaru: dva otočné ovladače a pár tlačítek, nic víc|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Řidič však musí vystát výrazně zakloněnou opěrku hlavy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Jedinec výšky 181 centimetrů si za sebe v obou vozech sedne s podobným komfortem. Pro rozměrnější postavy ale bude vzadu přívětivější kia.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Sedačky kie mají delší opěradla, ale menší sedáky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia absolvuje vyhýbací manévr s podobnou dynamikou jako opel, stabilizační program ale u ní zasahuje i na předních kolech a výrazněji|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia sice poskytuje o píď více místa pro zadní pasažéry, má však menší kufr.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Proti astře ale disponuje dojezdovou rezervou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Korejský litr s výkonem 88 kW je na 1437 kg vážící ceed málo výkonný.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco 205/55 R16|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Již v základní specifikaci astra nabídne 10“ digitální přístrojový štít. Tradiční kruhové uspořádání byste bohužel hledali marně.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Interiér astry kombinuje příjemné materiály a zdařilou ergonomii, i když na první pohled vypadá divoce. Palubní deska opelu je zcela jiná než u předchůdce.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Velký sdružený displej médií a ventilace může vystrašit, veškeré ovládání klimatizace se ale obsluhuje tlačítky pod displejem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Poloha za volantem je ale v opelu excelentní, stejně jako sedačky.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
V naměřených číslech má astra větší hodnoty prostornosti než kia, je toho ale dosaženo chytrým vykrojením v měřených místech. V praxi je vzadu o kousek méně. místa.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Sezení v astře patří ke špičce třídy. Je to zásluha především bohatě nastavitelných sedaček s certifi kátem AGR.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Astra se protahuje mezi kužely s elánem, stabilizace zasahuje především na zadních kolech a až po zhoupnutí karoserie|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
U opelu je cítit, že prostor pro zadní pasažéry obětoval také na úkor většího kufru.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Na rozdíl od kie má dvojité dno, rezervu ale dostanete jen v rámci originálního příslušenství.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Dvanáctistovka má výkon 96 kW a vyšší točivý moment, který i navzdory dlouhým převodům uděluje vozu lepší dynamiku a spotřebu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy4 225/45 R17|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger