Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo – Srovnání se třemi válci a rozumnou výbavou

1/69
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • V testované výbavě Spin dostanete ceed s analogovými dobře čitelnými budíky a 4,2“ palubním počítačem s hezkou grafi kou
    V testované výbavě Spin dostanete ceed s analogovými dobře čitelnými budíky a 4,2“ palubním počítačem s hezkou grafi kou| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Palubní deska kie se s faceliftem moc nezměnila. Není to vůbec špatná zpráva, ergonomie i kvalita zpracování jsou na vysoké úrovni.
    Palubní deska kie se s faceliftem moc nezměnila. Není to vůbec špatná zpráva, ergonomie i kvalita zpracování jsou na vysoké úrovni.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Zejména v pružnosti zaostává za astrou vinou dlouhých převodů 4., 5. a 6. stupně.
    Zejména v pružnosti zaostává za astrou vinou dlouhých převodů 4., 5. a 6. stupně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Infotainment kie poskytuje 8“ dotykový displej s přehledným menu a rychlými reakcemi. Už v testované specifi kaci má parkovací kameru.
    Infotainment kie poskytuje 8“ dotykový displej s přehledným menu a rychlými reakcemi. Už v testované specifi kaci má parkovací kameru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Manuální klimatizace kie se ovládá postaru: dva otočné ovladače a pár tlačítek, nic víc
    Manuální klimatizace kie se ovládá postaru: dva otočné ovladače a pár tlačítek, nic víc| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Řidič však musí vystát výrazně zakloněnou opěrku hlavy.
    Řidič však musí vystát výrazně zakloněnou opěrku hlavy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Jedinec výšky 181 centimetrů si za sebe v obou vozech sedne s podobným komfortem. Pro rozměrnější postavy ale bude vzadu přívětivější kia.
    Jedinec výšky 181 centimetrů si za sebe v obou vozech sedne s podobným komfortem. Pro rozměrnější postavy ale bude vzadu přívětivější kia.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Sedačky kie mají delší opěradla, ale menší sedáky
    Sedačky kie mají delší opěradla, ale menší sedáky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia absolvuje vyhýbací manévr s podobnou dynamikou jako opel, stabilizační program ale u ní zasahuje i na předních kolech a výrazněji
    Kia absolvuje vyhýbací manévr s podobnou dynamikou jako opel, stabilizační program ale u ní zasahuje i na předních kolech a výrazněji| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia sice poskytuje o píď více místa pro zadní pasažéry, má však menší kufr.
    Kia sice poskytuje o píď více místa pro zadní pasažéry, má však menší kufr.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Proti astře ale disponuje dojezdovou rezervou.
    Proti astře ale disponuje dojezdovou rezervou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Korejský litr s výkonem 88 kW je na 1437 kg vážící ceed málo výkonný.
    Korejský litr s výkonem 88 kW je na 1437 kg vážící ceed málo výkonný.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco 205/55 R16
    Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco 205/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Již v základní specifikaci astra nabídne 10“ digitální přístrojový štít. Tradiční kruhové uspořádání byste bohužel hledali marně.
    Již v základní specifikaci astra nabídne 10“ digitální přístrojový štít. Tradiční kruhové uspořádání byste bohužel hledali marně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Interiér astry kombinuje příjemné materiály a zdařilou ergonomii, i když na první pohled vypadá divoce. Palubní deska opelu je zcela jiná než u předchůdce.
    Interiér astry kombinuje příjemné materiály a zdařilou ergonomii, i když na první pohled vypadá divoce. Palubní deska opelu je zcela jiná než u předchůdce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Velký sdružený displej médií a ventilace může vystrašit, veškeré ovládání klimatizace se ale obsluhuje tlačítky pod displejem
    Velký sdružený displej médií a ventilace může vystrašit, veškeré ovládání klimatizace se ale obsluhuje tlačítky pod displejem| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Poloha za volantem je ale v opelu excelentní, stejně jako sedačky.
    Poloha za volantem je ale v opelu excelentní, stejně jako sedačky.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • V naměřených číslech má astra větší hodnoty prostornosti než kia, je toho ale dosaženo chytrým vykrojením v měřených místech. V praxi je vzadu o kousek méně. místa.
    V naměřených číslech má astra větší hodnoty prostornosti než kia, je toho ale dosaženo chytrým vykrojením v měřených místech. V praxi je vzadu o kousek méně. místa.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Sezení v astře patří ke špičce třídy. Je to zásluha především bohatě nastavitelných sedaček s certifi kátem AGR.
    Sezení v astře patří ke špičce třídy. Je to zásluha především bohatě nastavitelných sedaček s certifi kátem AGR.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Astra se protahuje mezi kužely s elánem, stabilizace zasahuje především na zadních kolech a až po zhoupnutí karoserie
    Astra se protahuje mezi kužely s elánem, stabilizace zasahuje především na zadních kolech a až po zhoupnutí karoserie| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • U opelu je cítit, že prostor pro zadní pasažéry obětoval také na úkor většího kufru.
    U opelu je cítit, že prostor pro zadní pasažéry obětoval také na úkor většího kufru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Na rozdíl od kie má dvojité dno, rezervu ale dostanete jen v rámci originálního příslušenství.
    Na rozdíl od kie má dvojité dno, rezervu ale dostanete jen v rámci originálního příslušenství.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Dvanáctistovka má výkon 96 kW a vyšší točivý moment, který i navzdory dlouhým převodům uděluje vozu lepší dynamiku a spotřebu
    Dvanáctistovka má výkon 96 kW a vyšší točivý moment, který i navzdory dlouhým převodům uděluje vozu lepší dynamiku a spotřebu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy4 225/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy4 225/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
  • Opel Astra 1.2 Turbo
    Opel Astra 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
V testované výbavě Spin dostanete ceed s analogovými dobře čitelnými budíky a 4,2“ palubním počítačem s hezkou grafi kou
Palubní deska kie se s faceliftem moc nezměnila. Není to vůbec špatná zpráva, ergonomie i kvalita zpracování jsou na vysoké úrovni.
Zejména v pružnosti zaostává za astrou vinou dlouhých převodů 4., 5. a 6. stupně.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Infotainment kie poskytuje 8“ dotykový displej s přehledným menu a rychlými reakcemi. Už v testované specifi kaci má parkovací kameru.
Manuální klimatizace kie se ovládá postaru: dva otočné ovladače a pár tlačítek, nic víc
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Řidič však musí vystát výrazně zakloněnou opěrku hlavy.
Jedinec výšky 181 centimetrů si za sebe v obou vozech sedne s podobným komfortem. Pro rozměrnější postavy ale bude vzadu přívětivější kia.
Sedačky kie mají delší opěradla, ale menší sedáky
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia absolvuje vyhýbací manévr s podobnou dynamikou jako opel, stabilizační program ale u ní zasahuje i na předních kolech a výrazněji
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia sice poskytuje o píď více místa pro zadní pasažéry, má však menší kufr.
Proti astře ale disponuje dojezdovou rezervou.
Korejský litr s výkonem 88 kW je na 1437 kg vážící ceed málo výkonný.
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco 205/55 R16
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Již v základní specifikaci astra nabídne 10“ digitální přístrojový štít. Tradiční kruhové uspořádání byste bohužel hledali marně.
Interiér astry kombinuje příjemné materiály a zdařilou ergonomii, i když na první pohled vypadá divoce. Palubní deska opelu je zcela jiná než u předchůdce.
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Velký sdružený displej médií a ventilace může vystrašit, veškeré ovládání klimatizace se ale obsluhuje tlačítky pod displejem
Opel Astra 1.2 Turbo
Poloha za volantem je ale v opelu excelentní, stejně jako sedačky.
V naměřených číslech má astra větší hodnoty prostornosti než kia, je toho ale dosaženo chytrým vykrojením v měřených místech. V praxi je vzadu o kousek méně. místa.
Sezení v astře patří ke špičce třídy. Je to zásluha především bohatě nastavitelných sedaček s certifi kátem AGR.
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Astra se protahuje mezi kužely s elánem, stabilizace zasahuje především na zadních kolech a až po zhoupnutí karoserie
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
U opelu je cítit, že prostor pro zadní pasažéry obětoval také na úkor většího kufru.
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Na rozdíl od kie má dvojité dno, rezervu ale dostanete jen v rámci originálního příslušenství.
Dvanáctistovka má výkon 96 kW a vyšší točivý moment, který i navzdory dlouhým převodům uděluje vozu lepší dynamiku a spotřebu
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy4 225/45 R17
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo
Opel Astra 1.2 Turbo