Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo – Srovnání se třemi válci a rozumnou výbavou
61
/
69
Prohlédnout znovu
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo – Srovnání se třemi válci a rozumnou výbavou
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
V testované výbavě Spin dostanete ceed s analogovými dobře čitelnými budíky a 4,2“ palubním počítačem s hezkou grafi kou
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Palubní deska kie se s faceliftem moc nezměnila. Není to vůbec špatná zpráva, ergonomie i kvalita zpracování jsou na vysoké úrovni.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Zejména v pružnosti zaostává za astrou vinou dlouhých převodů 4., 5. a 6. stupně.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Infotainment kie poskytuje 8“ dotykový displej s přehledným menu a rychlými reakcemi. Už v testované specifi kaci má parkovací kameru.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Manuální klimatizace kie se ovládá postaru: dva otočné ovladače a pár tlačítek, nic víc
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Řidič však musí vystát výrazně zakloněnou opěrku hlavy.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Jedinec výšky 181 centimetrů si za sebe v obou vozech sedne s podobným komfortem. Pro rozměrnější postavy ale bude vzadu přívětivější kia.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Sedačky kie mají delší opěradla, ale menší sedáky
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia absolvuje vyhýbací manévr s podobnou dynamikou jako opel, stabilizační program ale u ní zasahuje i na předních kolech a výrazněji
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia sice poskytuje o píď více místa pro zadní pasažéry, má však menší kufr.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Proti astře ale disponuje dojezdovou rezervou.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Korejský litr s výkonem 88 kW je na 1437 kg vážící ceed málo výkonný.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco 205/55 R16
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Již v základní specifikaci astra nabídne 10“ digitální přístrojový štít. Tradiční kruhové uspořádání byste bohužel hledali marně.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Interiér astry kombinuje příjemné materiály a zdařilou ergonomii, i když na první pohled vypadá divoce. Palubní deska opelu je zcela jiná než u předchůdce.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Velký sdružený displej médií a ventilace může vystrašit, veškeré ovládání klimatizace se ale obsluhuje tlačítky pod displejem
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Poloha za volantem je ale v opelu excelentní, stejně jako sedačky.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
V naměřených číslech má astra větší hodnoty prostornosti než kia, je toho ale dosaženo chytrým vykrojením v měřených místech. V praxi je vzadu o kousek méně. místa.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Sezení v astře patří ke špičce třídy. Je to zásluha především bohatě nastavitelných sedaček s certifi kátem AGR.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Astra se protahuje mezi kužely s elánem, stabilizace zasahuje především na zadních kolech a až po zhoupnutí karoserie
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
U opelu je cítit, že prostor pro zadní pasažéry obětoval také na úkor většího kufru.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Na rozdíl od kie má dvojité dno, rezervu ale dostanete jen v rámci originálního příslušenství.
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Dvanáctistovka má výkon 96 kW a vyšší točivý moment, který i navzdory dlouhým převodům uděluje vozu lepší dynamiku a spotřebu
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy4 225/45 R17
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Opel Astra 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Jiří Steiger
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip