Klasické německé klenoty: Všechny barvy zlata

45/66
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Předlouhá příď Mercedesu SL od počátku produkce počítala nejen s pětilitrovými osmiválci, ale dokonce i dvanáctiválcem minimálně o šestilitrovém objemu. Vrcholným agregátem BMW 3 Coupé převážně čtyřválcového se stal právě šestiválec o objemu 3,2 litru v modelu M3. Zadní kapota Porsche 911 naproti tomu hostila výhradně ploché šestiválce typu boxer, největší z nich se chlubil dokonce kubaturou 4,0 litru.
    Předlouhá příď Mercedesu SL od počátku produkce počítala nejen s pětilitrovými osmiválci, ale dokonce i dvanáctiválcem minimálně o šestilitrovém objemu. Vrcholným agregátem BMW 3 Coupé převážně čtyřválcového se stal právě šestiválec o objemu 3,2 litru v modelu M3. Zadní kapota Porsche 911 naproti tomu hostila výhradně ploché šestiválce typu boxer, největší z nich se chlubil dokonce kubaturou 4,0 litru.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL generace R 129, BMW řady 3 vydání E36 a Porsche 911 pokolení 997 ze silnic dodnes důvěrně známe. Jenže tyhle tři kousky v křiklavých barvách karoserie z let 2001, 1996 a 2007 představují unikátní investiční perly.
    Mercedes-Benz SL generace R 129, BMW řady 3 vydání E36 a Porsche 911 pokolení 997 ze silnic dodnes důvěrně známe. Jenže tyhle tři kousky v křiklavých barvách karoserie z let 2001, 1996 a 2007 představují unikátní investiční perly.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL řady R 129 poprvé zazářil koncem osmdesátých let, BMW 3 Coupé s označením E36 platí za typický symbol devadesátek, Porsche 911 s kódem 997 se k původnímu designu vrátilo až po roce 2000. Tyhle automobily dodnes neumějí stárnout. A platí to ještě více pro jejich speciální specifi kace zvýrazněné individuálními laky karoserií.
    Mercedes-Benz SL řady R 129 poprvé zazářil koncem osmdesátých let, BMW 3 Coupé s označením E36 platí za typický symbol devadesátek, Porsche 911 s kódem 997 se k původnímu designu vrátilo až po roce 2000. Tyhle automobily dodnes neumějí stárnout. A platí to ještě více pro jejich speciální specifi kace zvýrazněné individuálními laky karoserií.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
    BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Fialové obklady interiéru využívají originální odstín Birkeblau, mělká palubní deska má i po letech velmi dynamickou architekturu
    Fialové obklady interiéru využívají originální odstín Birkeblau, mělká palubní deska má i po letech velmi dynamickou architekturu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Sedačky byly původně ručně nastavitelné, dnes však mají luxusní elektrický posuv
    Sedačky byly původně ručně nastavitelné, dnes však mají luxusní elektrický posuv| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Nejsilnější BMW řady 3 z poloviny devadesátek je nepřehlédnutelné auto. S pozdějším motorem o objemu 3,2 litru bylo v laku Maledivenblau Metallic vyrobeno pouze ve dvou kusech.
    Nejsilnější BMW řady 3 z poloviny devadesátek je nepřehlédnutelné auto. S pozdějším motorem o objemu 3,2 litru bylo v laku Maledivenblau Metallic vyrobeno pouze ve dvou kusech.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Zavazadlový prostor odpovídá tehdejšímu sedanu střední třídy, vzorné čalounění neponechává jedinou viditelnou skulinku holého plechu
    Zavazadlový prostor odpovídá tehdejšímu sedanu střední třídy, vzorné čalounění neponechává jedinou viditelnou skulinku holého plechu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Podélně uložený šestiválec řady S50 platí za nejobjemnější pohonnou jednotku bavorské řady 3 generace E36. Pod kapotu se sotva vejde, původně se s ním totiž ani nepočítalo.
    Podélně uložený šestiválec řady S50 platí za nejobjemnější pohonnou jednotku bavorské řady 3 generace E36. Pod kapotu se sotva vejde, původně se s ním totiž ani nepočítalo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • BMW M3
    BMW M3| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Po třech letech od představení kupé a rok po odhalení kabrioletu uzavřelo v roce 1995 paletu karosářských modelů M3 provedení sedan
    Po třech letech od představení kupé a rok po odhalení kabrioletu uzavřelo v roce 1995 paletu karosářských modelů M3 provedení sedan| Zdroj: BMW
  • Palubní deska Mercedesu SL byla vždy přepychově vystrojená, v kabině modelu SL 55 AMG tak najdete obklady z kůže, dřeva i plyše
    Palubní deska Mercedesu SL byla vždy přepychově vystrojená, v kabině modelu SL 55 AMG tak najdete obklady z kůže, dřeva i plyše| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Křesla roadsteru SL mají atmosféru obývacího pokoje, v těchto sedačkách se neunavíte ani cestou kolem světa
    Křesla roadsteru SL mají atmosféru obývacího pokoje, v těchto sedačkách se neunavíte ani cestou kolem světa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Štítek SL 55 AMG jsme zvyklí vídat především na nástupnické generaci R 230 z roku 2001, tento o pár měsíců starší kousek řady R 129 platí za obrovskou raritu
    Štítek SL 55 AMG jsme zvyklí vídat především na nástupnické generaci R 230 z roku 2001, tento o pár měsíců starší kousek řady R 129 platí za obrovskou raritu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • O pečlivosti brémských dělníků Mercedesu svědčí i vzorně čalouněný zavazadelník, kde je kompletně zakrytý každý kousíček plechu
    O pečlivosti brémských dělníků Mercedesu svědčí i vzorně čalouněný zavazadelník, kde je kompletně zakrytý každý kousíček plechu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Vidlicový osmiválec řady M113 byl jednou z posledních novinek roadsteru R 129, věhlasné logo AMG však mohl nosit i dvanáctiválec
    Vidlicový osmiválec řady M113 byl jednou z posledních novinek roadsteru R 129, věhlasné logo AMG však mohl nosit i dvanáctiválec| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Roadster Mercedes- Benz SL s kódovým označením R 129 absolvoval světovou výstavní premiéru v březnu 1989 v Ženevě. Vyráběl se dvanáct let.
    Roadster Mercedes- Benz SL s kódovým označením R 129 absolvoval světovou výstavní premiéru v březnu 1989 v Ženevě. Vyráběl se dvanáct let.| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Palubní deska kultovního stuttgartského kupé se v základní architektuře s žádnou generací nezměnila, startuje se vždy levačkou
    Palubní deska kultovního stuttgartského kupé se v základní architektuře s žádnou generací nezměnila, startuje se vždy levačkou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Přední sedačky modelu 911 jasně definují sportovní poslání vozu, navíc jsou však ukázkově pohodlné i na dlouhých cestách
    Přední sedačky modelu 911 jasně definují sportovní poslání vozu, navíc jsou však ukázkově pohodlné i na dlouhých cestách| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Tenhle pohled je pro spoustu automobilových příznivců jeden z nejkrásnějších na světě. Nestárnoucí Porsche 911 navíc stejně úžasně i jezdí.
    Tenhle pohled je pro spoustu automobilových příznivců jeden z nejkrásnějších na světě. Nestárnoucí Porsche 911 navíc stejně úžasně i jezdí.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Zavazadelník Porsche 911 najdeme vždy pod přední kapotou, vzhledem k malému prostoru potěší skvělé uspořádání
    Zavazadelník Porsche 911 najdeme vždy pod přední kapotou, vzhledem k malému prostoru potěší skvělé uspořádání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Kapalinou chlazený boxer zdvihového objemu 3,8 litru pod zadní kapotou představuje s přehledem nejrychlejší motor v našem srovnání
    Kapalinou chlazený boxer zdvihového objemu 3,8 litru pod zadní kapotou představuje s přehledem nejrychlejší motor v našem srovnání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Největší atrakci pro ostatní účastníky provozu představuje výklopné zadní křídlo, ukrývající ve spodním rámu dokonce i přídavné brzdové světlo
    Největší atrakci pro ostatní účastníky provozu představuje výklopné zadní křídlo, ukrývající ve spodním rámu dokonce i přídavné brzdové světlo| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Porsche 911 Carrera S
    Porsche 911 Carrera S| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Ze všech generací Porsche 911 se nejvíce dařilo řadě 997, jíž vzniklo 215 092 kusů. Milionté Porsche 911 se zrodilo v květnu 2017.
    Ze všech generací Porsche 911 se nejvíce dařilo řadě 997, jíž vzniklo 215 092 kusů. Milionté Porsche 911 se zrodilo v květnu 2017.| Zdroj: Porsche
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
Předlouhá příď Mercedesu SL od počátku produkce počítala nejen s pětilitrovými osmiválci, ale dokonce i dvanáctiválcem minimálně o šestilitrovém objemu. Vrcholným agregátem BMW 3 Coupé převážně čtyřválcového se stal právě šestiválec o objemu 3,2 litru v modelu M3. Zadní kapota Porsche 911 naproti tomu hostila výhradně ploché šestiválce typu boxer, největší z nich se chlubil dokonce kubaturou 4,0 litru.
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
Mercedes-Benz SL generace R 129, BMW řady 3 vydání E36 a Porsche 911 pokolení 997 ze silnic dodnes důvěrně známe. Jenže tyhle tři kousky v křiklavých barvách karoserie z let 2001, 1996 a 2007 představují unikátní investiční perly.
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
Mercedes-Benz SL řady R 129 poprvé zazářil koncem osmdesátých let, BMW 3 Coupé s označením E36 platí za typický symbol devadesátek, Porsche 911 s kódem 997 se k původnímu designu vrátilo až po roce 2000. Tyhle automobily dodnes neumějí stárnout. A platí to ještě více pro jejich speciální specifi kace zvýrazněné individuálními laky karoserií.
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
BMW M3, Mercedes-Benz SL 55 AMG a Porsche 911 Carrera S
Fialové obklady interiéru využívají originální odstín Birkeblau, mělká palubní deska má i po letech velmi dynamickou architekturu
Sedačky byly původně ručně nastavitelné, dnes však mají luxusní elektrický posuv
BMW M3
BMW M3
Nejsilnější BMW řady 3 z poloviny devadesátek je nepřehlédnutelné auto. S pozdějším motorem o objemu 3,2 litru bylo v laku Maledivenblau Metallic vyrobeno pouze ve dvou kusech.
BMW M3
BMW M3
BMW M3
Zavazadlový prostor odpovídá tehdejšímu sedanu střední třídy, vzorné čalounění neponechává jedinou viditelnou skulinku holého plechu
Podélně uložený šestiválec řady S50 platí za nejobjemnější pohonnou jednotku bavorské řady 3 generace E36. Pod kapotu se sotva vejde, původně se s ním totiž ani nepočítalo.
BMW M3
BMW M3
BMW M3
Po třech letech od představení kupé a rok po odhalení kabrioletu uzavřelo v roce 1995 paletu karosářských modelů M3 provedení sedan
Palubní deska Mercedesu SL byla vždy přepychově vystrojená, v kabině modelu SL 55 AMG tak najdete obklady z kůže, dřeva i plyše
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Křesla roadsteru SL mají atmosféru obývacího pokoje, v těchto sedačkách se neunavíte ani cestou kolem světa
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Štítek SL 55 AMG jsme zvyklí vídat především na nástupnické generaci R 230 z roku 2001, tento o pár měsíců starší kousek řady R 129 platí za obrovskou raritu
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
O pečlivosti brémských dělníků Mercedesu svědčí i vzorně čalouněný zavazadelník, kde je kompletně zakrytý každý kousíček plechu
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Vidlicový osmiválec řady M113 byl jednou z posledních novinek roadsteru R 129, věhlasné logo AMG však mohl nosit i dvanáctiválec
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Roadster Mercedes- Benz SL s kódovým označením R 129 absolvoval světovou výstavní premiéru v březnu 1989 v Ženevě. Vyráběl se dvanáct let.
Palubní deska kultovního stuttgartského kupé se v základní architektuře s žádnou generací nezměnila, startuje se vždy levačkou
Přední sedačky modelu 911 jasně definují sportovní poslání vozu, navíc jsou však ukázkově pohodlné i na dlouhých cestách
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Tenhle pohled je pro spoustu automobilových příznivců jeden z nejkrásnějších na světě. Nestárnoucí Porsche 911 navíc stejně úžasně i jezdí.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Zavazadelník Porsche 911 najdeme vždy pod přední kapotou, vzhledem k malému prostoru potěší skvělé uspořádání
Porsche 911 Carrera S
Kapalinou chlazený boxer zdvihového objemu 3,8 litru pod zadní kapotou představuje s přehledem nejrychlejší motor v našem srovnání
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Největší atrakci pro ostatní účastníky provozu představuje výklopné zadní křídlo, ukrývající ve spodním rámu dokonce i přídavné brzdové světlo
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Ze všech generací Porsche 911 se nejvíce dařilo řadě 997, jíž vzniklo 215 092 kusů. Milionté Porsche 911 se zrodilo v květnu 2017.