Kolik jaké auto utáhne: Velké nutně neznamená silné!
6
/
12
Prohlédnout znovu
Kolik jaké auto utáhne: Velké nutně neznamená silné!
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Audi e-tron utáhne 1800 kg
|
Svět motorů
Ford Ranger utáhne 3500 kg. Leckoho překvapí, že silná sportovní verze Raptor se zesíleným rámem a prakticky závodním podvozkem utáhne o tunu méně.
|
Svět motorů
Jaguar I-Pace s tažnou kapacitou 750 kg
|
Svět motorů
Mercedes-Benz EQC utáhne 1800 kg
|
Svět motorů
V extrémních případech je limitní hmotnost přívěsu jen legislativní otázkou a nevypovídá nic o skutečných schopnostech vozu. Třeba RAM 1500 homologovaný u nás jako osobní auto smí táhnout jen 3500 kg, v Americe ale zapřahá až 5100 kg.
|
Svět motorů
V technickém speciálu 1/2019 jsme podrobně otestovali Škodu Kodiaq RS zatíženou na možné maximum. Dvakrát přeplňovaný naftový čtyřválec si vedl statečně, ale relativně lehké SUV jezdilo v záklonu, navzdory čtyřkolce při rozjezdu hrabalo předními koly a pod diktátem vleku vandrovalo po silnici. Určitě se tedy vyplatí nechávat si rezervu a rozhodně nechodit přes limit.
|
Svět motorů
Aktuální i zamýšlenou pozici vleku sledujeme na displeji
|
Svět motorů
Do prstů máme vzít kolíček elektrického ovládání zpětných zrcátek a s jeho pomocí vybrat směr, kam hodláme couvat
|
Svět motorů
Parkovací kamera se speciálním režimem zobrazení, který výrazně ulehčuje couvání k vleku a zapřahání
|
Svět motorů
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?