Kombi na českém trhu: Blíží se konec, nebo obroda?
11
/
56
Prohlédnout znovu
Kombi na českém trhu: Blíží se konec, nebo obroda?
Ilustrační foto
|
Svět motorů
Registrace osobních vozů v ČR 2022 – vybrané karoserie
|
Svět motorů
Registrace osobních vozů v ČR 2022 podle karoserie
|
Svět motorů
Nejlevnějším kombíkem na trhu je Dacia Jogger, jejíž cena startuje na částce 417 500 Kč. Zároveň se pyšní největším kufrem, který má v pětimístné konfi guraci objem 708 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za modely kombi, které vycházejí z hatchbacků nebo sedanů, se většinou připlácí. Jediná Mazda nabízí model 6 v provedení sedan a kombi za stejné peníze – aktuálně od 899 600 Kč.
|
auto.cz/David Rajdl
Přestože mezi kombi počítáme také Mini Clubman, kufr zde má objem jen 360 litrů a je v segmentu nejmenší
|
Svět motorů
A celosvětově nejprodávanější kombi? První místo drželo i díky americkému trhu Subaru Outback s téměř 200 000 kusy.
|
Svět motorů
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším