Kombi na českém trhu: Blíží se konec, nebo obroda?
23
/
56
Prohlédnout znovu
Kombi na českém trhu: Blíží se konec, nebo obroda?
Ilustrační foto
|
Svět motorů
Registrace osobních vozů v ČR 2022 – vybrané karoserie
|
Svět motorů
Registrace osobních vozů v ČR 2022 podle karoserie
|
Svět motorů
Nejlevnějším kombíkem na trhu je Dacia Jogger, jejíž cena startuje na částce 417 500 Kč. Zároveň se pyšní největším kufrem, který má v pětimístné konfi guraci objem 708 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za modely kombi, které vycházejí z hatchbacků nebo sedanů, se většinou připlácí. Jediná Mazda nabízí model 6 v provedení sedan a kombi za stejné peníze – aktuálně od 899 600 Kč.
|
auto.cz/David Rajdl
Přestože mezi kombi počítáme také Mini Clubman, kufr zde má objem jen 360 litrů a je v segmentu nejmenší
|
Svět motorů
A celosvětově nejprodávanější kombi? První místo drželo i díky americkému trhu Subaru Outback s téměř 200 000 kusy.
|
Svět motorů
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Subaru Outback 2.5i (124 kW)
|
auto.cz/Petr Homolka
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia Combi RS Challenge plus 2.0 TDI (147 kW) DSG 4x4
|
auto.cz/David Rajdl
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků