Díky krátkému rozvoru a natáčecí zadní nápravě měla Scania L 320 s nástavbou namontovanou firmou Hanes skvělou manévrovatelnou|
Zdroj: Scania
Nástavba čisticího vozu pojme osm kubických metrů smetí|
Zdroj: Scania
Čisticí a zametací vozidlo mělo unikátní spojení automatizované převodovky s hydrostatickým pohonem nástavby pro dosažení extrémní minimální rychlosti 0,5 km/h|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Tlačítkem bylo možné uzamknout třetí nápravu v přímé pozici, aby během zatáčení na křižovatce nedošlo k odření vozu stojícího v sousedním pruhu|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Plněpohonný vůz pro svoz odpadu se jen tak nevidí. Tento 6x6 s rakouskou nástavbou Mut namontovanou společností Komunální technika slouží na Vysočině|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Komunální vozidla Scania|
Zdroj: Scania
Otvírání zadního čela pro vysypání odpadu mělo silnou hydrauliku|
Zdroj: Scania
Pro zvedání a vysypávání kontejnerů sloužily snadno nastavitelné opěrné nohy|
Zdroj: Scania
Sypač s nástavbou Kobit Syko 5H je v modernizovaném provedení lehčí a převeze více soli|
Zdroj: Scania
Nástavba Mut slouží výhradně po plnění ze zadní části|
Zdroj: Scania
Kromě zadního sypače mělo vozidlo i přední posyp pro přední hnaná kola|
Zdroj: Scania
Nízká předsunutá kabina L dovoluje skvělý přístup do kabiny a pohodlný průchod skrz budku|
Zdroj: Scania