Konec klasických dálničních známek se blíží. Vystřídat je mají elektronické

4/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dálniční známky 2019
    Dálniční známky 2019| Zdroj: acz
  • Začala stavba dalšího úseku dálnice D3
    Začala stavba dalšího úseku dálnice D3| Zdroj: Ministerstvo dopravy
  • Letos nebude v ČR otevřen žádný nový úsek dálnice. Mimochodem i svahy zářezů musejí mít předpsaný sklon: aby byly stabilní a aby se auto, když na ně najede, nepřevrátilo.
    Letos nebude v ČR otevřen žádný nový úsek dálnice. Mimochodem i svahy zářezů musejí mít předpsaný sklon: aby byly stabilní a aby se auto, když na ně najede, nepřevrátilo.| Zdroj: acz
  • Mapa znepoplatnění od 2019
    Mapa znepoplatnění od 2019| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Nové úseky bezpečně poznáte podle vyšších svodidel, která nahrazují předchozí jednoduchá
    Nové úseky bezpečně poznáte podle vyšších svodidel, která nahrazují předchozí jednoduchá| Zdroj: acz
  • Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.
    Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Dálniční známky 2019
Začala stavba dalšího úseku dálnice D3
Letos nebude v ČR otevřen žádný nový úsek dálnice. Mimochodem i svahy zářezů musejí mít předpsaný sklon: aby byly stabilní a aby se auto, když na ně najede, nepřevrátilo.
Mapa znepoplatnění od 2019
Abarth
Abarth
Nové úseky bezpečně poznáte podle vyšších svodidel, která nahrazují předchozí jednoduchá
Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth