Královy klenoty aneb Nádherná sbírka, kterou jinde na světě neuvidíte
23
/
55
Přehled fotografií
Zavřít
Dřevěná maketa Supertatra, Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Dřevěná maketa Supertatra, MTX Škoda Buggy (1970), Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Minimalistické a funkční – tak to mám rád!
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Královy karoserie působí skvěle i po letech!
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Je to permanentní boj s fyzikálními zákony
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Karoserie je záměrně ponechána jen v barvě laminátu
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Se druženými svítilnami z vozu Škoda 100 se počítalo už v původních návrzích
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Dvojitý karburátor Weber připravuje motoru tu správnou směs paliva
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
MTX Škoda Buggy (1970)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Dokonale intuitivní, jen řazení je jinak, než jste zvyklí
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Čtyřbodové pásy poskytují tělu skvělou oporu
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Čisté tvary si vyžádaly důmyslné úpravy vedení čerstvého vzduchu k motoru a chladičům
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Unikum řadí vůz MTX Tatra V8 mezi světovou elitu
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Jsem jak malý kluk – kapoty se otevírají jak u Lamborghini Miura
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Realita versus předloha, odlišnost prozrazují pouze kola
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Osmiválec pochází z Tatry 613, díky většímu vrtání má objem 3919 cm3
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Přední kapota ukrývá vyklápěcí světla, baterii a chladič oleje
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Podtržení významu tohoto uměleckého díla, je zázrak že se dochovalo!
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Předloha v měřítku 1:1 sloužila i jako kopyto při výrobě forem.
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Dřevěné makety odhaluje žebrování uvnitř modelu
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tahle se krasavice začala ukazovat
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Rám nebyl nikdy předtím publikován
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Interiér dává jasně najevo, že Mysterro rozhodně nemíří na závodní tratě
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Úchylné barvy interiérů tehdy nabízelo i Porsche
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Tahle fotka působí, jakoby ve zpětných zrcátkách sledoval své předky.
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Záď designu dodává patřičnou dynamiku a dodnes působí jako z jiného světa
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Motor nabízel skvělý poměr výkonu a budoucích servisních nákladů
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Innotech Mysterro
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Vychytané zavazadelníky bezpečně ukryjí na každé straně vozu jeden golfový bag
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Zavřít