Královy klenoty aneb Nádherná sbírka, kterou jinde na světě neuvidíte

51/55
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dřevěná maketa Supertatra, Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
    Dřevěná maketa Supertatra, Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Dřevěná maketa Supertatra, MTX Škoda Buggy (1970), Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
    Dřevěná maketa Supertatra, MTX Škoda Buggy (1970), Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Minimalistické a funkční – tak to mám rád!
    Minimalistické a funkční – tak to mám rád!| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Královy karoserie působí skvěle i po letech!
    Královy karoserie působí skvěle i po letech!| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Je to permanentní boj s fyzikálními zákony
    Je to permanentní boj s fyzikálními zákony| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Karoserie je záměrně ponechána jen v barvě laminátu
    Karoserie je záměrně ponechána jen v barvě laminátu| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Se druženými svítilnami z vozu Škoda 100 se počítalo už v původních návrzích
    Se druženými svítilnami z vozu Škoda 100 se počítalo už v původních návrzích| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Dvojitý karburátor Weber připravuje motoru tu správnou směs paliva
    Dvojitý karburátor Weber připravuje motoru tu správnou směs paliva| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • MTX Škoda Buggy (1970)
    MTX Škoda Buggy (1970)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Dokonale intuitivní, jen řazení je jinak, než jste zvyklí
    Dokonale intuitivní, jen řazení je jinak, než jste zvyklí| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Čtyřbodové pásy poskytují tělu skvělou oporu
    Čtyřbodové pásy poskytují tělu skvělou oporu| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Čisté tvary si vyžádaly důmyslné úpravy vedení čerstvého vzduchu k motoru a chladičům
    Čisté tvary si vyžádaly důmyslné úpravy vedení čerstvého vzduchu k motoru a chladičům| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Unikum řadí vůz MTX Tatra V8 mezi světovou elitu
    Unikum řadí vůz MTX Tatra V8 mezi světovou elitu| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Jsem jak malý kluk – kapoty se otevírají jak u Lamborghini Miura
    Jsem jak malý kluk – kapoty se otevírají jak u Lamborghini Miura| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Realita versus předloha, odlišnost prozrazují pouze kola
    Realita versus předloha, odlišnost prozrazují pouze kola| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Osmiválec pochází z Tatry 613, díky většímu vrtání má objem 3919 cm3
    Osmiválec pochází z Tatry 613, díky většímu vrtání má objem 3919 cm3| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Přední kapota ukrývá vyklápěcí světla, baterii a chladič oleje
    Přední kapota ukrývá vyklápěcí světla, baterii a chladič oleje| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Podtržení významu tohoto uměleckého díla, je zázrak že se dochovalo!
    Podtržení významu tohoto uměleckého díla, je zázrak že se dochovalo!| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Předloha v měřítku 1:1 sloužila i jako kopyto při výrobě forem.
    Předloha v měřítku 1:1 sloužila i jako kopyto při výrobě forem.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Dřevěné makety odhaluje žebrování uvnitř modelu
    Dřevěné makety odhaluje žebrování uvnitř modelu| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tahle se krasavice začala ukazovat
    Tahle se krasavice začala ukazovat| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Rám nebyl nikdy předtím publikován
    Rám nebyl nikdy předtím publikován| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
    Tatra MTX V8 (MTX 2-05)| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Interiér dává jasně najevo, že Mysterro rozhodně nemíří na závodní tratě
    Interiér dává jasně najevo, že Mysterro rozhodně nemíří na závodní tratě| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Úchylné barvy interiérů tehdy nabízelo i Porsche
    Úchylné barvy interiérů tehdy nabízelo i Porsche| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Tahle fotka působí, jakoby ve zpětných zrcátkách sledoval své předky.
    Tahle fotka působí, jakoby ve zpětných zrcátkách sledoval své předky.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Záď designu dodává patřičnou dynamiku a dodnes působí jako z jiného světa
    Záď designu dodává patřičnou dynamiku a dodnes působí jako z jiného světa| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Motor nabízel skvělý poměr výkonu a budoucích servisních nákladů
    Motor nabízel skvělý poměr výkonu a budoucích servisních nákladů| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Innotech Mysterro
    Innotech Mysterro| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
  • Vychytané zavazadelníky bezpečně ukryjí na každé straně vozu jeden golfový bag
    Vychytané zavazadelníky bezpečně ukryjí na každé straně vozu jeden golfový bag| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery (Vojtěch Růta)
Dřevěná maketa Supertatra, Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
Dřevěná maketa Supertatra, MTX Škoda Buggy (1970), Tatra MTX V8 a Innotech Mysterro
MTX Škoda Buggy (1970)
Minimalistické a funkční – tak to mám rád!
MTX Škoda Buggy (1970)
MTX Škoda Buggy (1970)
MTX Škoda Buggy (1970)
MTX Škoda Buggy (1970)
Královy karoserie působí skvěle i po letech!
Je to permanentní boj s fyzikálními zákony
MTX Škoda Buggy (1970)
MTX Škoda Buggy (1970)
Karoserie je záměrně ponechána jen v barvě laminátu
MTX Škoda Buggy (1970)
Se druženými svítilnami z vozu Škoda 100 se počítalo už v původních návrzích
MTX Škoda Buggy (1970)
Dvojitý karburátor Weber připravuje motoru tu správnou směs paliva
MTX Škoda Buggy (1970)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Dokonale intuitivní, jen řazení je jinak, než jste zvyklí
Čtyřbodové pásy poskytují tělu skvělou oporu
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Čisté tvary si vyžádaly důmyslné úpravy vedení čerstvého vzduchu k motoru a chladičům
Unikum řadí vůz MTX Tatra V8 mezi světovou elitu
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Jsem jak malý kluk – kapoty se otevírají jak u Lamborghini Miura
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Realita versus předloha, odlišnost prozrazují pouze kola
Osmiválec pochází z Tatry 613, díky většímu vrtání má objem 3919 cm3
Přední kapota ukrývá vyklápěcí světla, baterii a chladič oleje
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Podtržení významu tohoto uměleckého díla, je zázrak že se dochovalo!
Předloha v měřítku 1:1 sloužila i jako kopyto při výrobě forem.
Dřevěné makety odhaluje žebrování uvnitř modelu
Tahle se krasavice začala ukazovat
Rám nebyl nikdy předtím publikován
Tatra MTX V8 (MTX 2-05)
Interiér dává jasně najevo, že Mysterro rozhodně nemíří na závodní tratě
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Úchylné barvy interiérů tehdy nabízelo i Porsche
Tahle fotka působí, jakoby ve zpětných zrcátkách sledoval své předky.
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Záď designu dodává patřičnou dynamiku a dodnes působí jako z jiného světa
Innotech Mysterro
Innotech Mysterro
Motor nabízel skvělý poměr výkonu a budoucích servisních nákladů
Innotech Mysterro
Vychytané zavazadelníky bezpečně ukryjí na každé straně vozu jeden golfový bag