Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
1
/
16
Prohlédnout znovu
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre