Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
14
/
16
Prohlédnout znovu
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing