Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy

4/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
    Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
    Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
    Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
    Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
    Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
    Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
    Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
    Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
    Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
    Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu
    Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu