Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
5
/
16
Prohlédnout znovu
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny