Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
8
/
16
Prohlédnout znovu
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce: Stejná radost jako tehdy
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz