Které značky stojí v Česku na domácnostech? Ty evropské to zrovna nejsou

1/97
Přehled fotografií
Zavřít
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.
    Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný
    U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky
    SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB
    Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.
    Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18
    Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.
    Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.
    S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
    Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
    Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.
S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)
Mitsubishi ASX 1.3 DI-T MHEV (103 kW)