SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert