Který infotainment nejvíc rozptyluje řidiče? Testovala se Škoda, Hyundai i BMW
51
/
86
Prohlédnout znovu
Který infotainment nejvíc rozptyluje řidiče? Testovala se Škoda, Hyundai i BMW
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
BMW 320xd
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake
|
Mercedes-Benz
Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
|
Mercedes-Benz
Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
|
Mercedes-Benz
Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz CLA
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz CLA
|
Mercedes-Benz
Video se připravuje ...
Porsche Panamera GTS Sport Turismo
|
acz
Porsche Panamera GTS Sport Turismo
|
acz
Porsche Panamera GTS Sport Turismo
|
acz
Porsche Panamera GTS Sport Turismo
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Porsche Panamera GTS
|
acz
Audi RS Q3 Sportback
|
Audi
Audi RS Q3 Sportback
|
Audi
Audi RS Q3 Sportback
|
Audi
Audi Q3 Sportback
|
Audi
Audi Q3 Sportback
|
Audi
Audi Q3 Sportback
|
Audi
Audi Q3 Sportback
|
Audi
Audi Q3 Sportback
|
Audi
Mazda 3
|
Mazda
Mazda 3
|
Mazda
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D
|
Ondřej Lilling / Auto.cz
Mazda 3
|
Mazda
Mazda 3
|
Mazda
Mazda 3
|
Mazda
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion
|
auto.cz/Petr Homolka
ford testy video malevozy redakcnivideo
|
acz
ford testy video malevozy redakcnivideo
|
acz
ford testy video malevozy redakcnivideo
|
acz
ford testy video malevozy redakcnivideo
|
acz
ford testy video malevozy redakcnivideo
|
acz
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Hyundai Ioniq PHEV
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Opel Corsa-e
|
Opel
Opel Corsa-e
|
Opel
Opel Corsa-e
|
Opel
Opel Corsa-e
|
Opel
Opel Corsa
|
Opel
Opel Corsa
|
Opel
Opel Corsa
|
Opel
Opel Corsa
|
Opel
Opel Corsa 1.5 CDTI
|
auto.cz/Petr Homolka
Opel Corsa 1.5 CDTI
|
auto.cz/Petr Homolka
Opel Corsa 1.5 CDTI
|
auto.cz/Petr Homolka
Opel Corsa 1.5 CDTI
|
auto.cz/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy