Palubní deska BRZ před modernizací. Dole přístrojový štít původní verze. Rozsah stupnice otáčkoměru mluví za vše.|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Interiér původní Toyoty GT86. Tvary jsou stejné jako v BRZ. Volant je stavitelný dvousměrně. Přístrojový štít je barevně odlišný|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Interiér původní Toyoty GT86. Tvar sedadel je stejný jako v Subaru BRZ včetně čalounění. Sedadla se nastavovala výhradně manuálně.|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Přední brzdy edice Final Edition dostaly čtyřpístové brzdiče lakované červeně a také větší kotouče od fi rmy Brembo. Výměna brzd je výrazně dražší než u běžných verzí. BRZ Final Edition se u nás prodávalo za rovný milion korun. Základní sport stál v té době 890 000 korun.|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Motorový prostor Subaru BRZ první generace, tedy s dvoulitrem FA20. Olejový fi ltr je nasazen přímo na svém držáku. Chybí chladič oleje. Páka ovládá převodovku TL70 od Toyoty/Lexusu|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Pohled pod kapotu druhé generace BRZ, respektive GR86 na motor FA24. Všimněte si olejového fi ltru nasazeného na výměníku voda/olej. Řadicí páka Toyoty GT86 má červeně prošívanou manžetu.|
Zdroj: Svět Motorů
Pohled na hnací ústrojí toyobaru jasně ukazuje na klasickou koncepci. Motor je díky koncepci s protilehlými válci (boxer) nezvykle krátký. V podstatě má zástavbovou délku dvouválce.|
Zdroj: Svět Motorů
Zavěšení předních kol je pseudo McPherson. Rameno stačí plechové, jelikož auto je lehké.|
Zdroj: Svět Motorů
Pouze základní verze Active nabízená do roku 2014 měla vzadu otevřený diferenciál. Všechny ostatní dostaly samosvorný typ torsen. Všimněte si koroze podvozkových částí.|
Zdroj: Svět Motorů
Vzadu má toyobaru složité pětiprvkové zavěšení. Pouze podélné rameno bylo nově navrženo. Zbylá pocházejí z různých modelů Subaru.|
Zdroj: Svět Motorů
Přístup k olejovému fi ltru už nemůže být lepší. Ostrý kontrast k zapalovacím svíčkám, jejichž výměna je obtížná.|
Zdroj: Svět Motorů
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Toyota GT86/GR86|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
GR86 sice staví na základě GT86, avšak změn je poměrně dost. Na první pohled jsou jiné panely karoserie. Průměr výfuku u GT86 odpovídá vrtání válců motoru 86 mm.|
Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl