Kupujete ojetou Toyotu GT86 nebo Subaru BRZ? Stačí vědět tohle a nenaletíte

1/63
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní deska BRZ před modernizací. Dole přístrojový štít původní verze. Rozsah stupnice otáčkoměru mluví za vše.
    Palubní deska BRZ před modernizací. Dole přístrojový štít původní verze. Rozsah stupnice otáčkoměru mluví za vše.| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Interiér původní Toyoty GT86. Tvary jsou stejné jako v BRZ. Volant je stavitelný dvousměrně. Přístrojový štít je barevně odlišný
    Interiér původní Toyoty GT86. Tvary jsou stejné jako v BRZ. Volant je stavitelný dvousměrně. Přístrojový štít je barevně odlišný| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Interiér původní Toyoty GT86. Tvar sedadel je stejný jako v Subaru BRZ včetně čalounění. Sedadla se nastavovala výhradně manuálně.
    Interiér původní Toyoty GT86. Tvar sedadel je stejný jako v Subaru BRZ včetně čalounění. Sedadla se nastavovala výhradně manuálně.| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední brzdy edice Final Edition dostaly čtyřpístové brzdiče lakované červeně a také větší kotouče od fi rmy Brembo. Výměna brzd je výrazně dražší než u běžných verzí. BRZ Final Edition se u nás prodávalo za rovný milion korun. Základní sport stál v té době 890 000 korun.
    Přední brzdy edice Final Edition dostaly čtyřpístové brzdiče lakované červeně a také větší kotouče od fi rmy Brembo. Výměna brzd je výrazně dražší než u běžných verzí. BRZ Final Edition se u nás prodávalo za rovný milion korun. Základní sport stál v té době 890 000 korun.| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Motorový prostor Subaru BRZ první generace, tedy s dvoulitrem FA20. Olejový fi ltr je nasazen přímo na svém držáku. Chybí chladič oleje. Páka ovládá převodovku TL70 od Toyoty/Lexusu
    Motorový prostor Subaru BRZ první generace, tedy s dvoulitrem FA20. Olejový fi ltr je nasazen přímo na svém držáku. Chybí chladič oleje. Páka ovládá převodovku TL70 od Toyoty/Lexusu| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Pohled pod kapotu druhé generace BRZ, respektive GR86 na motor FA24. Všimněte si olejového fi ltru nasazeného na výměníku voda/olej. Řadicí páka Toyoty GT86 má červeně prošívanou manžetu.
    Pohled pod kapotu druhé generace BRZ, respektive GR86 na motor FA24. Všimněte si olejového fi ltru nasazeného na výměníku voda/olej. Řadicí páka Toyoty GT86 má červeně prošívanou manžetu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Pohled na hnací ústrojí toyobaru jasně ukazuje na klasickou koncepci. Motor je díky koncepci s protilehlými válci (boxer) nezvykle krátký. V podstatě má zástavbovou délku dvouválce.
    Pohled na hnací ústrojí toyobaru jasně ukazuje na klasickou koncepci. Motor je díky koncepci s protilehlými válci (boxer) nezvykle krátký. V podstatě má zástavbovou délku dvouválce.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavěšení předních kol je pseudo McPherson. Rameno stačí plechové, jelikož auto je lehké.
    Zavěšení předních kol je pseudo McPherson. Rameno stačí plechové, jelikož auto je lehké.| Zdroj: Svět Motorů
  • Pouze základní verze Active nabízená do roku 2014 měla vzadu otevřený diferenciál. Všechny ostatní dostaly samosvorný typ torsen. Všimněte si koroze podvozkových částí.
    Pouze základní verze Active nabízená do roku 2014 měla vzadu otevřený diferenciál. Všechny ostatní dostaly samosvorný typ torsen. Všimněte si koroze podvozkových částí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Vzadu má toyobaru složité pětiprvkové zavěšení. Pouze podélné rameno bylo nově navrženo. Zbylá pocházejí z různých modelů Subaru.
    Vzadu má toyobaru složité pětiprvkové zavěšení. Pouze podélné rameno bylo nově navrženo. Zbylá pocházejí z různých modelů Subaru.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přístup k olejovému fi ltru už nemůže být lepší. Ostrý kontrast k zapalovacím svíčkám, jejichž výměna je obtížná.
    Přístup k olejovému fi ltru už nemůže být lepší. Ostrý kontrast k zapalovacím svíčkám, jejichž výměna je obtížná.| Zdroj: Svět Motorů
  • Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
    Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • GR86 sice staví na základě GT86, avšak změn je poměrně dost. Na první pohled jsou jiné panely karoserie. Průměr výfuku u GT86 odpovídá vrtání válců motoru 86 mm.
    GR86 sice staví na základě GT86, avšak změn je poměrně dost. Na první pohled jsou jiné panely karoserie. Průměr výfuku u GT86 odpovídá vrtání válců motoru 86 mm.| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
  • Toyota GT86/GR86
    Toyota GT86/GR86| Zdroj: Svět Motorů/David Rajdl
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Palubní deska BRZ před modernizací. Dole přístrojový štít původní verze. Rozsah stupnice otáčkoměru mluví za vše.
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Interiér původní Toyoty GT86. Tvary jsou stejné jako v BRZ. Volant je stavitelný dvousměrně. Přístrojový štít je barevně odlišný
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Interiér původní Toyoty GT86. Tvar sedadel je stejný jako v Subaru BRZ včetně čalounění. Sedadla se nastavovala výhradně manuálně.
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Přední brzdy edice Final Edition dostaly čtyřpístové brzdiče lakované červeně a také větší kotouče od fi rmy Brembo. Výměna brzd je výrazně dražší než u běžných verzí. BRZ Final Edition se u nás prodávalo za rovný milion korun. Základní sport stál v té době 890 000 korun.
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Motorový prostor Subaru BRZ první generace, tedy s dvoulitrem FA20. Olejový fi ltr je nasazen přímo na svém držáku. Chybí chladič oleje. Páka ovládá převodovku TL70 od Toyoty/Lexusu
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Pohled pod kapotu druhé generace BRZ, respektive GR86 na motor FA24. Všimněte si olejového fi ltru nasazeného na výměníku voda/olej. Řadicí páka Toyoty GT86 má červeně prošívanou manžetu.
Pohled na hnací ústrojí toyobaru jasně ukazuje na klasickou koncepci. Motor je díky koncepci s protilehlými válci (boxer) nezvykle krátký. V podstatě má zástavbovou délku dvouválce.
Zavěšení předních kol je pseudo McPherson. Rameno stačí plechové, jelikož auto je lehké.
Pouze základní verze Active nabízená do roku 2014 měla vzadu otevřený diferenciál. Všechny ostatní dostaly samosvorný typ torsen. Všimněte si koroze podvozkových částí.
Vzadu má toyobaru složité pětiprvkové zavěšení. Pouze podélné rameno bylo nově navrženo. Zbylá pocházejí z různých modelů Subaru.
Přístup k olejovému fi ltru už nemůže být lepší. Ostrý kontrast k zapalovacím svíčkám, jejichž výměna je obtížná.
Subaru BRZ/Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
GR86 sice staví na základě GT86, avšak změn je poměrně dost. Na první pohled jsou jiné panely karoserie. Průměr výfuku u GT86 odpovídá vrtání válců motoru 86 mm.
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86
Toyota GT86/GR86