Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce

2/55
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
    Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce| Zdroj: acz
  • Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.
    Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.| Zdroj: acz
  • Obsahuje dokonce i teploměr.
    Obsahuje dokonce i teploměr.| Zdroj: acz
  • Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.
    Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!
    Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.
    Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.| Zdroj: acz
  • K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.
    K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.| Zdroj: acz
  • Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů
    Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.
    Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.
    Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.| Zdroj: acz
  • Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.
    Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.
    Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.
    Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.
    Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.| Zdroj: acz
  • Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.
    Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.
    Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout
    Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout| Zdroj: acz
  • Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.
    Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.| Zdroj: acz
  • Lada (Vaz/Žiguli) Niva
    Lada (Vaz/Žiguli) Niva| Zdroj: acz
  • Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery
    Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery| Zdroj: acz
Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.
Obsahuje dokonce i teploměr.
Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.
K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.
Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.
Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.
Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout
Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery