Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
19
/
55
Prohlédnout znovu
Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
|
acz
Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.
|
acz
Obsahuje dokonce i teploměr.
|
acz
Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.
|
acz
K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.
|
acz
Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.
|
acz
Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.
|
acz
Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout
|
acz
Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?