Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.|
Zdroj: acz
Obsahuje dokonce i teploměr.|
Zdroj: acz
Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.|
Zdroj: acz
K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.|
Zdroj: acz
Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.|
Zdroj: acz
Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.|
Zdroj: acz
Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout|
Zdroj: acz
Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.|
Zdroj: acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva|
Zdroj: acz
Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery|
Zdroj: acz