Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
53
/
55
Prohlédnout znovu
Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
Lada Niva 4x4 – 37 let dobré práce
|
acz
Nový přístrojový štít přišel s emisní normou Euro 5 v roce 2010.
|
acz
Obsahuje dokonce i teploměr.
|
acz
Obsahuje dokonce ukazatel napětí akumulátoru.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Zadní pákou se řadí redukované převody. Pro jejich volbu musíte zastavit. Prostřední páka zasune uzávěrku diferenciálu, o čemž informuje kontrolní svítilna. Před vjezdem na silnici ji nezapomeňte vyřadit!
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Ovládání topení táhly reaguje se zpožděním. Nemixují vzduch, ale pouštějí teplou vodu do radiátoru.
|
acz
K vozu dostanete tři klíče. Každý jiný. Ten od spínací skříňky není oboustranný, takže ho musíte zastrčit správně.
|
acz
Sedačky zde překvapivě nejsou o mnoho horší než u moderních západních vozů
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Vinylový obklad stropu tak, jak si jej pamatujeme z žigulíků. Materiály u novějších vozů si hrají na textil.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Při rychlé jízdě po nerovném povrchu nás překvapilo, jak dobře pracují tlumiče ruského vozu.
|
acz
Brodění pro nivu není problém, doporučujeme pak však vyměnit olej v diferenciálech a namazat klouby kol.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Největší výhodou proti konkurenci jsou nájezdové a přechodové úhly.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Západoevropští lháři by tento zavazadelník dokázali změřit na podstatně víc než 150 litrů, které udává Lada. V roce 2010 se velice zjednodušilo sklápění sedaček, takže rychle můžete získat další místo.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Motor je poctivým žigulíkem s rozvody hnanými řetězem (opravdu bezúdržbovým) a hydraulicky vymezovanými ventilovými vůlemi.
|
acz
Osazen vstřikováním Bosch s váhou vzduchu a elektronicky řízenou škrticí klapkou sice není rekordním silákem, ale nepřišel o rychlou reakci, plní Euro 5 a na silnici žere kolem devíti litrů.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Vzpomínáte si? Tyto dveřní kliky měly lepší žigulíky, třeba model 2106.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Jako za starých časů: Pokud se o karoserii nivy pečlivě nestaráte, začne brzy reznout
|
acz
Kulaté světlomety s jednoduchou parabolou a směřováním paprsku pomocí krycího skla. Tradiční je i složitá výměna žárovky, kde musíte celé světlo rozebrat.
|
acz
Lada (Vaz/Žiguli) Niva
|
acz
Zadní tuhá náprava je příčně ustavená panhardskou tyčí a odpružená vinutými pery
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid