Lakování vozů F1 je opravdová věda! Má vliv i na výkon monopostu

5/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lakování vozů F1
    Lakování vozů F1| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Zabarvení vozu pod umělým osvětlením se nesmí lišit od barevného odstínu v denním světle
    Zabarvení vozu pod umělým osvětlením se nesmí lišit od barevného odstínu v denním světle| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Logo Mercedesu vzniká při lakování monopostu ručně
    Logo Mercedesu vzniká při lakování monopostu ručně| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.
    Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.
    Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Vznikaly však originální designy jako tento hesketh z konce sedmdesátých let minulého století.
    Vznikaly však originální designy jako tento hesketh z konce sedmdesátých let minulého století.| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
  • Lakování vozů F1
    Lakování vozů F1| Zdroj: Jiří Křenek a archiv
Lakování vozů F1
Zabarvení vozu pod umělým osvětlením se nesmí lišit od barevného odstínu v denním světle
Logo Mercedesu vzniká při lakování monopostu ručně
Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.
Černozlaté zabarvení lotusu vstoupilo do historie stejně jako červenobílé mclarenu.
Vznikaly však originální designy jako tento hesketh z konce sedmdesátých let minulého století.
Lakování vozů F1