Lamborghini Revuelto pod slupkou: Prohlédněte si techniku hybridního supersportu
17
/
27
Přehled fotografií
Zavřít
Lamborghini Revuelto
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Sloupek řízení
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Kabina
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Vysokonapěťová baterie
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Lamborghini Revuelto
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Lamborghini Revuelto
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Lamborghini Revuelto
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Motor V12
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Motor V12
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Pořadí zapalování válců
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Motor V12
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zadní část motoru s převodovkou
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zadní nosný rám
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Motor V12
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zadní nosný rám
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Upevnění zadního nosného rámu
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Přední část s elektronikou
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Přední část s elektronikou
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Přední část s elektronikou
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Nabíjecí zásuvka
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Přední zavěšení
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zadní zavěšení
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zadní zavěšení
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Karbon-keramická brzda zadní
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Karbon-keramická brzda přední
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Spojení lisovaného a pleteného karbonu
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Akční člen řízení zadních kol
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Zavřít