Prototyp Lanchester Sprite Mark II se šesti bočními okny byl o 100 mm delší a o 50 mm širší než Mark I.|
Zdroj: Karel Haas
V polovině roku 1954 byly hotové tři prototypy Lancasteru Sprite, označované jako Mark I.|
Zdroj: Karel Haas
Lanchester Sprite Mark I se odlišoval od ostatních modelů této značky samonosnou karoserií.|
Zdroj: jaguarheritage.com
Sprite Mark I měl sníženou hmotnost použitím slitiny lehkých kovů při výrobě kapoty, dveří a víka zavazadlového prostoru.|
Zdroj: automobile-catalog.com
Lanchester Sprite Mark I měl moderní pontonovou karoserií připomínající Morris Oxford.|
Zdroj: facebook.com
Lanchester Sprite Mark II měl stejnou karoserii s modelem Daimler Conquest.|
Zdroj: Karel Haas
Přední blatníky sedanu Sprite Mark II ještě vystupovaly z boků. Zadní blatníky byly jen naznačeny prolisem.|
Zdroj: carakoom.com
Čtyřdveřový Sprite Mark II měl klasickou masku chladiče se svislým mřížováním.|
Zdroj: carakoom.com
V reklamních materiálech se zdůrazňovala automatická převodovka.|
Zdroj: Twitter
V chladném britském počasí se často používala dečka na mřížce chladiče.|
Zdroj: breakoutcards.co.uk
Sprite Mark II měl vzadu poměrně velký zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru a sahajícím až k zadnímu nárazníku (na obrázku je podobný Lanchester Fourteen).|
Zdroj: breakoutcards.co.uk