Lancia Delta HF Integrale Evo Martini: Slavná limitka v Česku!
40
/
43
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale Evo Martini: Slavná limitka v Česku!
Delta HF Integrale se vyráběla až do roku 1995. Vůz má nálepku velmi záživného stroje, který mnozí neváhají srovnávat s auty typu Porsche 911 či Ferrari.
|
Karel Choc
Nechyběl zde ukazatel stavu napětí akumulátoru, ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a samozřejmě teploměr motoru palivoměr. Design přístrojového štítu od fi rmy Veglia Borletti je dodnes úchvatný, stejně jako příkladně ergonomicky řešený.
|
Karel Choc
Další dva ukazatele se nacházejí vpravo od volantu. Jedná se o velmi důležitý teploměr a tlakoměr oleje. Povšimněte si, že i koberce jsou z alcantary, což je docela unikum.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Dle názoru uživatelů je slabinou vozu řazení, které je poněkud choulostivé. Páka je ale ergonomicky umístěna dobře.
|
Karel Choc
Výborně tvarovaná přední sedadla plně vyhovují útlým postavám, které fixují velmi dobře. V 80. a 90. letech byla Lancia posedlá alcantarou neboli italským umělým semišem.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Verze HF Integrale byla rozeznatelná na první pohled podle vytažených blatníků. Verze s 16ventilovým motorem Evo dostaly blatníky ještě více vytažené.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Přeplňovaný dvoulitr je skloněný výrazně dopředu, což není pro přirozené vyvážení vozu zrovna ideální. Zřejmě výrobce dost bojoval s místem pod nízkou kapotou. A také s tím celý poněkud miniaturní prostor uchladit.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
„High Fidelity“, tedy něco jako „velká přesnost“. Některé zdroje ale uvádějí, že HF může znamenat také „Horizont Full“, tedy naplno přes horizont, což je pro změnu výraz z automobilových soutěží, v nichž tento vůz zářil jako žádný jiný.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Štítek hrdě hlásá zisk šesti titulů mistra světa v rallye pro značku Lancia ve skupině A. Dodnes tento úspěch žádná jiná značka nepřekonala.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Ostrá delta má zajímavě řešenou přední nápravu, která se lišila od původní běžné delty. Spodní rameno se na každé straně skládalo ze dvou částí, namísto z jedné. Toto řešení Lancia poprvé použila na lehce sportovní verzi GT.
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší