Lancia Delta HF Integrale Evo Martini: Slavná limitka v Česku!
5
/
43
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale Evo Martini: Slavná limitka v Česku!
Delta HF Integrale se vyráběla až do roku 1995. Vůz má nálepku velmi záživného stroje, který mnozí neváhají srovnávat s auty typu Porsche 911 či Ferrari.
|
Karel Choc
Nechyběl zde ukazatel stavu napětí akumulátoru, ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a samozřejmě teploměr motoru palivoměr. Design přístrojového štítu od fi rmy Veglia Borletti je dodnes úchvatný, stejně jako příkladně ergonomicky řešený.
|
Karel Choc
Další dva ukazatele se nacházejí vpravo od volantu. Jedná se o velmi důležitý teploměr a tlakoměr oleje. Povšimněte si, že i koberce jsou z alcantary, což je docela unikum.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Dle názoru uživatelů je slabinou vozu řazení, které je poněkud choulostivé. Páka je ale ergonomicky umístěna dobře.
|
Karel Choc
Výborně tvarovaná přední sedadla plně vyhovují útlým postavám, které fixují velmi dobře. V 80. a 90. letech byla Lancia posedlá alcantarou neboli italským umělým semišem.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Verze HF Integrale byla rozeznatelná na první pohled podle vytažených blatníků. Verze s 16ventilovým motorem Evo dostaly blatníky ještě více vytažené.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Přeplňovaný dvoulitr je skloněný výrazně dopředu, což není pro přirozené vyvážení vozu zrovna ideální. Zřejmě výrobce dost bojoval s místem pod nízkou kapotou. A také s tím celý poněkud miniaturní prostor uchladit.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
„High Fidelity“, tedy něco jako „velká přesnost“. Některé zdroje ale uvádějí, že HF může znamenat také „Horizont Full“, tedy naplno přes horizont, což je pro změnu výraz z automobilových soutěží, v nichž tento vůz zářil jako žádný jiný.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Karel Choc
Štítek hrdě hlásá zisk šesti titulů mistra světa v rallye pro značku Lancia ve skupině A. Dodnes tento úspěch žádná jiná značka nepřekonala.
|
Karel Choc
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Ostrá delta má zajímavě řešenou přední nápravu, která se lišila od původní běžné delty. Spodní rameno se na každé straně skládalo ze dvou částí, namísto z jedné. Toto řešení Lancia poprvé použila na lehce sportovní verzi GT.
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
|
Jiří Neuer
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip