Lancia Delta HF Integrale Evo Martini: Slavná limitka v Česku!

8/43
Přehled fotografií
Zavřít
  • Delta HF Integrale se vyráběla až do roku 1995. Vůz má nálepku velmi záživného stroje, který mnozí neváhají srovnávat s auty typu Porsche 911 či Ferrari.
    Delta HF Integrale se vyráběla až do roku 1995. Vůz má nálepku velmi záživného stroje, který mnozí neváhají srovnávat s auty typu Porsche 911 či Ferrari.| Zdroj: Karel Choc
  • Nechyběl zde ukazatel stavu napětí akumulátoru, ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a samozřejmě teploměr motoru palivoměr. Design přístrojového štítu od fi rmy Veglia Borletti je dodnes úchvatný, stejně jako příkladně ergonomicky řešený.
    Nechyběl zde ukazatel stavu napětí akumulátoru, ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a samozřejmě teploměr motoru palivoměr. Design přístrojového štítu od fi rmy Veglia Borletti je dodnes úchvatný, stejně jako příkladně ergonomicky řešený.| Zdroj: Karel Choc
  • Další dva ukazatele se nacházejí vpravo od volantu. Jedná se o velmi důležitý teploměr a tlakoměr oleje. Povšimněte si, že i koberce jsou z alcantary, což je docela unikum.
    Další dva ukazatele se nacházejí vpravo od volantu. Jedná se o velmi důležitý teploměr a tlakoměr oleje. Povšimněte si, že i koberce jsou z alcantary, což je docela unikum.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Dle názoru uživatelů je slabinou vozu řazení, které je poněkud choulostivé. Páka je ale ergonomicky umístěna dobře.
    Dle názoru uživatelů je slabinou vozu řazení, které je poněkud choulostivé. Páka je ale ergonomicky umístěna dobře.| Zdroj: Karel Choc
  • Výborně tvarovaná přední sedadla plně vyhovují útlým postavám, které fixují velmi dobře. V 80. a 90. letech byla Lancia posedlá alcantarou neboli italským umělým semišem.
    Výborně tvarovaná přední sedadla plně vyhovují útlým postavám, které fixují velmi dobře. V 80. a 90. letech byla Lancia posedlá alcantarou neboli italským umělým semišem.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Verze HF Integrale byla rozeznatelná na první pohled podle vytažených blatníků. Verze s 16ventilovým motorem Evo dostaly blatníky ještě více vytažené.
    Verze HF Integrale byla rozeznatelná na první pohled podle vytažených blatníků. Verze s 16ventilovým motorem Evo dostaly blatníky ještě více vytažené.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Přeplňovaný dvoulitr je skloněný výrazně dopředu, což není pro přirozené vyvážení vozu zrovna ideální. Zřejmě výrobce dost bojoval s místem pod nízkou kapotou. A také s tím celý poněkud miniaturní prostor uchladit.
    Přeplňovaný dvoulitr je skloněný výrazně dopředu, což není pro přirozené vyvážení vozu zrovna ideální. Zřejmě výrobce dost bojoval s místem pod nízkou kapotou. A také s tím celý poněkud miniaturní prostor uchladit.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • „High Fidelity“, tedy něco jako „velká přesnost“. Některé zdroje ale uvádějí, že HF může znamenat také „Horizont Full“, tedy naplno přes horizont, což je pro změnu výraz z automobilových soutěží, v nichž tento vůz zářil jako žádný jiný.
    „High Fidelity“, tedy něco jako „velká přesnost“. Některé zdroje ale uvádějí, že HF může znamenat také „Horizont Full“, tedy naplno přes horizont, což je pro změnu výraz z automobilových soutěží, v nichž tento vůz zářil jako žádný jiný.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Karel Choc
  • Štítek hrdě hlásá zisk šesti titulů mistra světa v rallye pro značku Lancia ve skupině A. Dodnes tento úspěch žádná jiná značka nepřekonala.
    Štítek hrdě hlásá zisk šesti titulů mistra světa v rallye pro značku Lancia ve skupině A. Dodnes tento úspěch žádná jiná značka nepřekonala.| Zdroj: Karel Choc
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Ostrá delta má zajímavě řešenou přední nápravu, která se lišila od původní běžné delty. Spodní rameno se na každé straně skládalo ze dvou částí, namísto z jedné. Toto řešení Lancia poprvé použila na lehce sportovní verzi GT.
    Ostrá delta má zajímavě řešenou přední nápravu, která se lišila od původní běžné delty. Spodní rameno se na každé straně skládalo ze dvou částí, namísto z jedné. Toto řešení Lancia poprvé použila na lehce sportovní verzi GT.| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
  • Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
    Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)| Zdroj: Jiří Neuer
Delta HF Integrale se vyráběla až do roku 1995. Vůz má nálepku velmi záživného stroje, který mnozí neváhají srovnávat s auty typu Porsche 911 či Ferrari.
Nechyběl zde ukazatel stavu napětí akumulátoru, ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a samozřejmě teploměr motoru palivoměr. Design přístrojového štítu od fi rmy Veglia Borletti je dodnes úchvatný, stejně jako příkladně ergonomicky řešený.
Další dva ukazatele se nacházejí vpravo od volantu. Jedná se o velmi důležitý teploměr a tlakoměr oleje. Povšimněte si, že i koberce jsou z alcantary, což je docela unikum.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Dle názoru uživatelů je slabinou vozu řazení, které je poněkud choulostivé. Páka je ale ergonomicky umístěna dobře.
Výborně tvarovaná přední sedadla plně vyhovují útlým postavám, které fixují velmi dobře. V 80. a 90. letech byla Lancia posedlá alcantarou neboli italským umělým semišem.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Verze HF Integrale byla rozeznatelná na první pohled podle vytažených blatníků. Verze s 16ventilovým motorem Evo dostaly blatníky ještě více vytažené.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Přeplňovaný dvoulitr je skloněný výrazně dopředu, což není pro přirozené vyvážení vozu zrovna ideální. Zřejmě výrobce dost bojoval s místem pod nízkou kapotou. A také s tím celý poněkud miniaturní prostor uchladit.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
„High Fidelity“, tedy něco jako „velká přesnost“. Některé zdroje ale uvádějí, že HF může znamenat také „Horizont Full“, tedy naplno přes horizont, což je pro změnu výraz z automobilových soutěží, v nichž tento vůz zářil jako žádný jiný.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Štítek hrdě hlásá zisk šesti titulů mistra světa v rallye pro značku Lancia ve skupině A. Dodnes tento úspěch žádná jiná značka nepřekonala.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Ostrá delta má zajímavě řešenou přední nápravu, která se lišila od původní běžné delty. Spodní rameno se na každé straně skládalo ze dvou částí, namísto z jedné. Toto řešení Lancia poprvé použila na lehce sportovní verzi GT.
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)
Lancia Delta HF Integrale Martini 6 (1993)