Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty

1/36
Zavřít
  • Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení.
    Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran.
    Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem
    Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka
    Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta…
    Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra
    Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě
    Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek
    Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo.
    Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Prisma Diesel
    Lancia Prisma Diesel| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa.
    Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Kappa
    Lancia Kappa| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení.
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran.
Lancia Prisma Diesel
Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta…
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra
Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Lancia Prisma Diesel
Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo.
Lancia Prisma Diesel
Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa.
Lancia Kappa