Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty
24
/
36
Prohlédnout znovu
Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty
Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta…
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Kappa
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
TEST Audi Q8 50 TDI quattro – Má vůbec nějakou chybu? My nic nenašli
Právě dnes má VW Golf 50 let! Prodalo se přes 37 milionů kusů
Safari rallye po 1. etapě: Rovanperä vyhrál všechny erzety a má minutu náskok
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008