Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty
30
/
36
Prohlédnout znovu
Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty
Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta…
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Kappa
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid