Land Rover Series I: Znáte historii ikonického modelu?

18/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ikonický terénní vůz je poznat už z dálky díky přímočarým tvarům a signifikantní přídi
    Ikonický terénní vůz je poznat už z dálky díky přímočarým tvarům a signifikantní přídi| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Obyčejný plastový volant je vyplněný drátěnými paprsky. Před ním si všimněte snadno přístupného motorku stěrače.
    Obyčejný plastový volant je vyplněný drátěnými paprsky. Před ním si všimněte snadno přístupného motorku stěrače.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Na nějaké rozmařilosti v interiéru Land Rover již od počátku nebyl. Našli byste zde jen to nejnutnější, co se navíc dá velmi snadno opravit.
    Na nějaké rozmařilosti v interiéru Land Rover již od počátku nebyl. Našli byste zde jen to nejnutnější, co se navíc dá velmi snadno opravit.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Se šestnáctistovkou je Land Rover velmi čilý. Těžko se ale dostane přes 100 km/h.
    Se šestnáctistovkou je Land Rover velmi čilý. Těžko se ale dostane přes 100 km/h.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Vozy vyrobené do roku 1950 mají stálý pohon obou náprav. Terénní radovánky mohou být na denním pořádku.
    Vozy vyrobené do roku 1950 mají stálý pohon obou náprav. Terénní radovánky mohou být na denním pořádku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Krátce po zahájení výroby se stala plátěná střecha standardní výbavou, původně se za ni připlácelo
    Krátce po zahájení výroby se stala plátěná střecha standardní výbavou, původně se za ni připlácelo| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Rám vozu je tvořen dvěma podélníky a pěti příčkami. Rámy předprodukční série byly pozinkovány, v sériové výrobě byly stříkány barvou.
    Rám vozu je tvořen dvěma podélníky a pěti příčkami. Rámy předprodukční série byly pozinkovány, v sériové výrobě byly stříkány barvou.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Nabídka motoru pod kapotou se v průběhu výroby měnila. Třeba předprodukční kusy měly patnáctistovku.
    Nabídka motoru pod kapotou se v průběhu výroby měnila. Třeba předprodukční kusy měly patnáctistovku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Benzinový motor o objemu 1,6 litru byl v roce 1951 zvětšen na dvoulitr. Výkon 50 koní mu zůstal.
    Benzinový motor o objemu 1,6 litru byl v roce 1951 zvětšen na dvoulitr. Výkon 50 koní mu zůstal.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Tažné zařízení bylo do roku 1950 součástí základní výbavy, poté pouze za příplatek. Ne každý ho totiž chtěl.
    Tažné zařízení bylo do roku 1950 součástí základní výbavy, poté pouze za příplatek. Ne každý ho totiž chtěl.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Land Rover Series I
    Land Rover Series I| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • První Land Rover si moc nepotrpěl na detaily. Vše se řešilo účelně a jednoduše. Třeba snadný systém otevírání kapoty.
    První Land Rover si moc nepotrpěl na detaily. Vše se řešilo účelně a jednoduše. Třeba snadný systém otevírání kapoty.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.
    První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.| Zdroj: Land Rover
  • První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.
    První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.| Zdroj: Land Rover
  • Na počest vzniku 1. série byla v roce 2015 namalována silueta vozu za pomocí Land Roverů Defender do písku na stejné pláži, na které Maurice Wilks nakreslil prstem původní vůz. Obrazec byl kilometr široký a 500 metrů vysoký.
    Na počest vzniku 1. série byla v roce 2015 namalována silueta vozu za pomocí Land Roverů Defender do písku na stejné pláži, na které Maurice Wilks nakreslil prstem původní vůz. Obrazec byl kilometr široký a 500 metrů vysoký.| Zdroj: Land Rover
  • Zcela původní Land Rover byl k mání i se zadní kabinou s čalouněnými lavicemi, kterou stavěla věhlasná karosárna Tickford.
    Zcela původní Land Rover byl k mání i se zadní kabinou s čalouněnými lavicemi, kterou stavěla věhlasná karosárna Tickford.| Zdroj: Land Rover
Ikonický terénní vůz je poznat už z dálky díky přímočarým tvarům a signifikantní přídi
Obyčejný plastový volant je vyplněný drátěnými paprsky. Před ním si všimněte snadno přístupného motorku stěrače.
Land Rover Series I
Na nějaké rozmařilosti v interiéru Land Rover již od počátku nebyl. Našli byste zde jen to nejnutnější, co se navíc dá velmi snadno opravit.
Land Rover Series I
Land Rover Series I
Se šestnáctistovkou je Land Rover velmi čilý. Těžko se ale dostane přes 100 km/h.
Vozy vyrobené do roku 1950 mají stálý pohon obou náprav. Terénní radovánky mohou být na denním pořádku.
Krátce po zahájení výroby se stala plátěná střecha standardní výbavou, původně se za ni připlácelo
Land Rover Series I
Land Rover Series I
Rám vozu je tvořen dvěma podélníky a pěti příčkami. Rámy předprodukční série byly pozinkovány, v sériové výrobě byly stříkány barvou.
Land Rover Series I
Nabídka motoru pod kapotou se v průběhu výroby měnila. Třeba předprodukční kusy měly patnáctistovku.
Benzinový motor o objemu 1,6 litru byl v roce 1951 zvětšen na dvoulitr. Výkon 50 koní mu zůstal.
Tažné zařízení bylo do roku 1950 součástí základní výbavy, poté pouze za příplatek. Ne každý ho totiž chtěl.
Land Rover Series I
První Land Rover si moc nepotrpěl na detaily. Vše se řešilo účelně a jednoduše. Třeba snadný systém otevírání kapoty.
První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.
První prototyp byl postaven na podvozku jeepu. Jakožto vůz určený pro zemědělce měl volant uprostřed. Původní vůz se nedochoval, dnes existuje pouze replika, která vznikla na počest 60. výročí.
Na počest vzniku 1. série byla v roce 2015 namalována silueta vozu za pomocí Land Roverů Defender do písku na stejné pláži, na které Maurice Wilks nakreslil prstem původní vůz. Obrazec byl kilometr široký a 500 metrů vysoký.
Zcela původní Land Rover byl k mání i se zadní kabinou s čalouněnými lavicemi, kterou stavěla věhlasná karosárna Tickford.