Legendární britský výrobce nejškaredších sporťáků se vrací ze záhrobí

22/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Marcos 3D Model
    Marcos 3D Model| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mini GT
    Marcos Mini GT| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mantis XP
    Marcos Mantis XP| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mantis XP
    Marcos Mantis XP| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mantis XP
    Marcos Mantis XP| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mantis XP
    Marcos Mantis XP| Zdroj: Marcos
  • Marcos Mantis XP
    Marcos Mantis XP| Zdroj: Marcos
  • Prvním vozem Marcos s názvem Mantis byl jednosedadlový závodní vůz Mantis XP, postavený v roce 1968 v jediném exempláři.
    Prvním vozem Marcos s názvem Mantis byl jednosedadlový závodní vůz Mantis XP, postavený v roce 1968 v jediném exempláři.| Zdroj: Ultimatecarpage.com
  • Prosklené dveře XP se otevíraly nahoru a po zvednutí celé zádi se usnadnil přístup k motoru.
    Prosklené dveře XP se otevíraly nahoru a po zvednutí celé zádi se usnadnil přístup k motoru.| Zdroj: Favcars.com
  • Tvary Mantisu navržené Dennisem Adamsem s nízkou zašpičatělou přídí a podivně tvarovanými bočními okny byly příliš futuristické.
    Tvary Mantisu navržené Dennisem Adamsem s nízkou zašpičatělou přídí a podivně tvarovanými bočními okny byly příliš futuristické.| Zdroj: Flickr
  • Od šikmo umístěného chladiče se odváděl ohřátý vzduch štěrbinami na kapotě.
    Od šikmo umístěného chladiče se odváděl ohřátý vzduch štěrbinami na kapotě.| Zdroj: Autocar.com
  • Kupé Marcos Mantis bylo dlouhé přes 4,7 metru.
    Kupé Marcos Mantis bylo dlouhé přes 4,7 metru.| Zdroj: Auta5p.eu
  • Dolů prudce se svažující příď byla zakončena plastovým dílem s pomocnými světly a otvorem pro přívod vzduchu k chladiči.
    Dolů prudce se svažující příď byla zakončena plastovým dílem s pomocnými světly a otvorem pro přívod vzduchu k chladiči.| Zdroj: Classiccarcatalogue.com
  • Obdélníkové světlomety byly vsazeny do nevzhledných plastových rámečků.
    Obdélníkové světlomety byly vsazeny do nevzhledných plastových rámečků.| Zdroj: Wallpaperup.com
  • Mantis měl vpředu kotoučové brzdy a nezávislé zavěšení kol s trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami. Vzadu měl bubnové brzdy a tuhou nápravu Ford.
    Mantis měl vpředu kotoučové brzdy a nezávislé zavěšení kol s trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami. Vzadu měl bubnové brzdy a tuhou nápravu Ford.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Zvlněné boky laminátové karoserie ovlivnily tvar bočních oken.
    Zvlněné boky laminátové karoserie ovlivnily tvar bočních oken.| Zdroj: Marcos
  • Kola s drátovým výpletem trochu zlepšila vzhled, ale pořád to nebylo ono.
    Kola s drátovým výpletem trochu zlepšila vzhled, ale pořád to nebylo ono.| Zdroj: Topworldauto.com
  • Marcos Mantis s pohotovostní hmotností 1040 kg dosahoval maximální rychlost 195 km/h a z klidu na stovku zrychlil za 8,4 s.
    Marcos Mantis s pohotovostní hmotností 1040 kg dosahoval maximální rychlost 195 km/h a z klidu na stovku zrychlil za 8,4 s.| Zdroj: Smartage.pl
  • Z tohoto obrázku je patrná velká šířka vozu (1 803 mm) a malá výška (1 168 mm).
    Z tohoto obrázku je patrná velká šířka vozu (1 803 mm) a malá výška (1 168 mm).| Zdroj: Autoholix.com
  • Marcos Mantis měl splývavou, ostře useknutou záď s náznakem malého spoileru a kruhové koncové svítilny.
    Marcos Mantis měl splývavou, ostře useknutou záď s náznakem malého spoileru a kruhové koncové svítilny.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Prostorný interiér byl dobře vybavený. Palubní deska byla rozdělena na dvě části širokým středovým tunelem s ovladači a rádiem.
    Prostorný interiér byl dobře vybavený. Palubní deska byla rozdělena na dvě části širokým středovým tunelem s ovladači a rádiem.| Zdroj: Flickr
  • Sportovní kupé Marcos Mantis GT z roku 1997 tvarově navazovalo na původní model GT. Poháněl jej přeplňovaný motor V8 s objemem 4,6 litru.
    Sportovní kupé Marcos Mantis GT z roku 1997 tvarově navazovalo na původní model GT. Poháněl jej přeplňovaný motor V8 s objemem 4,6 litru.| Zdroj: Drivemag.com
  • Marcos LM500 Spyder
    Marcos LM500 Spyder| Zdroj: Marcos
  • Marcos LM500 Spyder
    Marcos LM500 Spyder| Zdroj: Marcos
  • Marcos LM500 Spyder
    Marcos LM500 Spyder| Zdroj: Marcos
  • Marcos LM500 Spyder
    Marcos LM500 Spyder| Zdroj: Marcos
  • Marcos LM500 Spyder
    Marcos LM500 Spyder| Zdroj: Marcos
  • Marcos TSO GT2
    Marcos TSO GT2| Zdroj: Marcos
  • Marcos TSO GT2
    Marcos TSO GT2| Zdroj: Marcos
  • Marcos TSO GT2
    Marcos TSO GT2| Zdroj: Marcos
  • Marcos TSO GT2
    Marcos TSO GT2| Zdroj: Marcos
  • Marcos TSO GT2
    Marcos TSO GT2| Zdroj: Marcos
Marcos 3D Model
Marcos Mini GT
Marcos Mantis XP
Marcos Mantis XP
Marcos Mantis XP
Marcos Mantis XP
Marcos Mantis XP
Prvním vozem Marcos s názvem Mantis byl jednosedadlový závodní vůz Mantis XP, postavený v roce 1968 v jediném exempláři.
Prosklené dveře XP se otevíraly nahoru a po zvednutí celé zádi se usnadnil přístup k motoru.
Tvary Mantisu navržené Dennisem Adamsem s nízkou zašpičatělou přídí a podivně tvarovanými bočními okny byly příliš futuristické.
Od šikmo umístěného chladiče se odváděl ohřátý vzduch štěrbinami na kapotě.
Kupé Marcos Mantis bylo dlouhé přes 4,7 metru.
Dolů prudce se svažující příď byla zakončena plastovým dílem s pomocnými světly a otvorem pro přívod vzduchu k chladiči.
Obdélníkové světlomety byly vsazeny do nevzhledných plastových rámečků.
Mantis měl vpředu kotoučové brzdy a nezávislé zavěšení kol s trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami. Vzadu měl bubnové brzdy a tuhou nápravu Ford.
Zvlněné boky laminátové karoserie ovlivnily tvar bočních oken.
Kola s drátovým výpletem trochu zlepšila vzhled, ale pořád to nebylo ono.
Marcos Mantis s pohotovostní hmotností 1040 kg dosahoval maximální rychlost 195 km/h a z klidu na stovku zrychlil za 8,4 s.
Z tohoto obrázku je patrná velká šířka vozu (1 803 mm) a malá výška (1 168 mm).
Marcos Mantis měl splývavou, ostře useknutou záď s náznakem malého spoileru a kruhové koncové svítilny.
Prostorný interiér byl dobře vybavený. Palubní deska byla rozdělena na dvě části širokým středovým tunelem s ovladači a rádiem.
Sportovní kupé Marcos Mantis GT z roku 1997 tvarově navazovalo na původní model GT. Poháněl jej přeplňovaný motor V8 s objemem 4,6 litru.
Marcos LM500 Spyder
Marcos LM500 Spyder
Marcos LM500 Spyder
Marcos LM500 Spyder
Marcos LM500 Spyder
Marcos TSO GT2
Marcos TSO GT2
Marcos TSO GT2
Marcos TSO GT2
Marcos TSO GT2