Legendární DeLorean DMC-12 do detailu (1981–1982): Zpátky do budoucnosti!

11/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Modely 1982 se nijak výrazně nelišily od modelů 1981.
    Modely 1982 se nijak výrazně nelišily od modelů 1981.| Zdroj: Wheelsage
  • Při návrhu sportovního vozu DeLorean DMC-12 vycházel Giugiaro z konceptu Porsche Tapiro z roku 1970.
    Při návrhu sportovního vozu DeLorean DMC-12 vycházel Giugiaro z konceptu Porsche Tapiro z roku 1970.| Zdroj: stuttcars.com
  • John DeLorean pózuje před jedním z prototypů.
    John DeLorean pózuje před jedním z prototypů.| Zdroj: Wheelsage
  • Interiér kupé DMC-12 s koženými sedadly se nabízel ve dvou barvách, šedé nebo černé.
    Interiér kupé DMC-12 s koženými sedadly se nabízel ve dvou barvách, šedé nebo černé.| Zdroj: Wheelsage
  • Nahoru výklopné křídlové dveře jsou podepřeny torzními tyčemi a vzpěrami plněnými dusíkem.
    Nahoru výklopné křídlové dveře jsou podepřeny torzními tyčemi a vzpěrami plněnými dusíkem.| Zdroj: Wheelsage
  • DeLorean DMC-12 poháněl motor V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) s rozvodem OHC a objemem válců 2,85 litru.
    DeLorean DMC-12 poháněl motor V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) s rozvodem OHC a objemem válců 2,85 litru.| Zdroj: Wheelsage
  • Jeden exemplář DeLoreanu je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
    Jeden exemplář DeLoreanu je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.| Zdroj: Karel Haas
  • Křídlové dveře byly oblíbené, neboť umožňovaly využívat užší parkovací místa.
    Křídlové dveře byly oblíbené, neboť umožňovaly využívat užší parkovací místa.| Zdroj: Karel Haas
  • Vpředu měl DMC-12 širokou masku chladiče a po stranách masky dvojice obdélníkových světlometů.
    Vpředu měl DMC-12 širokou masku chladiče a po stranách masky dvojice obdélníkových světlometů.| Zdroj: Wheelsage
  • Raritou bylo několik vozů DeLorean s karoserií opatřenou povlakem z 24karátového zlata.
    Raritou bylo několik vozů DeLorean s karoserií opatřenou povlakem z 24karátového zlata.| Zdroj: Wheelsage
  • Ve splývavé zádi měl DMC-12 žaluzie, odvádějící teplo od motoru a v useknuté zádi velké sdružené svítilny.
    Ve splývavé zádi měl DMC-12 žaluzie, odvádějící teplo od motoru a v useknuté zádi velké sdružené svítilny.| Zdroj: Wheelsage
  • Upravený DeLorean DMC-12 se proslavil ve filmové sci-fi trilogii Zpátky do budoucnosti.
    Upravený DeLorean DMC-12 se proslavil ve filmové sci-fi trilogii Zpátky do budoucnosti.| Zdroj: Wheelsage
  • Zadní okno bylo umístěno svisle za sedadly. Trojúhelníkovými bočními okny byl vidět motor.
    Zadní okno bylo umístěno svisle za sedadly. Trojúhelníkovými bočními okny byl vidět motor.| Zdroj: Wheelsage
  • John DeLorean
    John DeLorean| Zdroj: Wheelsage
  • Konstruktér a manažer John DeLorean (1925–2005).
    Konstruktér a manažer John DeLorean (1925–2005).| Zdroj: Wikipedia
  • V roce 2012 se v Miláně představila konverze na elektrickou verzi EVE (Electro Vehicles Europe) vycházející z DMC-12.
    V roce 2012 se v Miláně představila konverze na elektrickou verzi EVE (Electro Vehicles Europe) vycházející z DMC-12.| Zdroj: carwale.com
  • Obnovená značka DeLorean se chystá vyrábět elektrický DMC-EV s pohonem elektromotory v každém kole.
    Obnovená značka DeLorean se chystá vyrábět elektrický DMC-EV s pohonem elektromotory v každém kole.| Zdroj: Lynx Motors
Modely 1982 se nijak výrazně nelišily od modelů 1981.
Při návrhu sportovního vozu DeLorean DMC-12 vycházel Giugiaro z konceptu Porsche Tapiro z roku 1970.
John DeLorean pózuje před jedním z prototypů.
Interiér kupé DMC-12 s koženými sedadly se nabízel ve dvou barvách, šedé nebo černé.
Nahoru výklopné křídlové dveře jsou podepřeny torzními tyčemi a vzpěrami plněnými dusíkem.
DeLorean DMC-12 poháněl motor V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) s rozvodem OHC a objemem válců 2,85 litru.
Jeden exemplář DeLoreanu je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
Křídlové dveře byly oblíbené, neboť umožňovaly využívat užší parkovací místa.
Vpředu měl DMC-12 širokou masku chladiče a po stranách masky dvojice obdélníkových světlometů.
Raritou bylo několik vozů DeLorean s karoserií opatřenou povlakem z 24karátového zlata.
Ve splývavé zádi měl DMC-12 žaluzie, odvádějící teplo od motoru a v useknuté zádi velké sdružené svítilny.
Upravený DeLorean DMC-12 se proslavil ve filmové sci-fi trilogii Zpátky do budoucnosti.
Zadní okno bylo umístěno svisle za sedadly. Trojúhelníkovými bočními okny byl vidět motor.
John DeLorean
Konstruktér a manažer John DeLorean (1925–2005).
V roce 2012 se v Miláně představila konverze na elektrickou verzi EVE (Electro Vehicles Europe) vycházející z DMC-12.
Obnovená značka DeLorean se chystá vyrábět elektrický DMC-EV s pohonem elektromotory v každém kole.