Legendární Škoda Felicia slaví 30 let: Byla autem úplně pro každého

2/20
Zavřít
  • Pětidveřový hatchback Škoda Felicia (Typ 791) se poprvé představil veřejnosti v říjnu 1994 v Praze.
    Pětidveřový hatchback Škoda Felicia (Typ 791) se poprvé představil veřejnosti v říjnu 1994 v Praze.| Zdroj: Škoda
  • Jednoduché, hladké linie karoserie navrhli stylisté Škodovky.
    Jednoduché, hladké linie karoserie navrhli stylisté Škodovky.| Zdroj: Škoda
  • Felicia měla vzadu nahoru výklopné dveře, sahající až k nárazníku.
    Felicia měla vzadu nahoru výklopné dveře, sahající až k nárazníku.| Zdroj: Škoda
  • Až do faceliftu v roce 1998 měla Felicia černé plastové nárazníky.
    Až do faceliftu v roce 1998 měla Felicia černé plastové nárazníky.| Zdroj: Škoda
  • Felicia měla vpředu vzpěry McPherson, zadní náprava byla kliková s vlečnými rameny a stabilizátorem.
    Felicia měla vpředu vzpěry McPherson, zadní náprava byla kliková s vlečnými rameny a stabilizátorem.| Zdroj: Škoda
  • Palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem. Pětistupňová převodovka měla řadicí páku na středovém tunelu.
    Palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem. Pětistupňová převodovka měla řadicí páku na středovém tunelu.| Zdroj: Škoda
  • V červnu 1995 se na autosalonu v Brně představila Škoda Felicia Combi (Typ 795).
    V červnu 1995 se na autosalonu v Brně představila Škoda Felicia Combi (Typ 795).| Zdroj: acz
  • Kombi mělo delší zadní převis (délka narostla na 4 205 mm) a třetí boční okno na obou stranách.
    Kombi mělo delší zadní převis (délka narostla na 4 205 mm) a třetí boční okno na obou stranách.| Zdroj: Škoda
  • Zadní výklopné dveře kombi byly totožné s hatchbackem.
    Zadní výklopné dveře kombi byly totožné s hatchbackem.| Zdroj: Škoda
  • Policejní kombi Škoda Felicia bylo k vidění na výstavě veteránů Legendy 2015 v pražských Bohnicích.
    Policejní kombi Škoda Felicia bylo k vidění na výstavě veteránů Legendy 2015 v pražských Bohnicích.| Zdroj: Karel Haas
  • Soutěžní Škoda Felicia Kit Car (Typ 791) z roku 1995 měla pohon předních kol čtyřválcem s výkonem 100 až 128 kW.
    Soutěžní Škoda Felicia Kit Car (Typ 791) z roku 1995 měla pohon předních kol čtyřválcem s výkonem 100 až 128 kW.| Zdroj: Škoda
  • Dvoumístná Škoda Felicia Pickup (typ 797) se vyráběla od roku 1995 a měla upravenou zadní nápravu se zvětšenou nosností.
    Dvoumístná Škoda Felicia Pickup (typ 797) se vyráběla od roku 1995 a měla upravenou zadní nápravu se zvětšenou nosností.| Zdroj: omnirent.cz
  • Pickup Škoda Felicia Fun (Typ 796) se vyráběl v letech 1996 až 2000.
    Pickup Škoda Felicia Fun (Typ 796) se vyráběl v letech 1996 až 2000.| Zdroj: Škoda
  • Zadní stěna kabiny se dala posunout dozadu, čímž vznikla další dvě místa.
    Zadní stěna kabiny se dala posunout dozadu, čímž vznikla další dvě místa.| Zdroj: Škoda
  • Felicia Vanplus byla pětidveřová užitková verze, odvozená z modelu kombi. Vzadu měl plastovou nástavbu se zvýšenou střechou.
    Felicia Vanplus byla pětidveřová užitková verze, odvozená z modelu kombi. Vzadu měl plastovou nástavbu se zvýšenou střechou.| Zdroj: Škoda
  • Model MTX Cabrio se kusově vyráběl v letech 1997 až 2000. Kabriolet měl ochranný oblouk a stahovací střechu. Karoserii navrhl Pavel Škarka.
    Model MTX Cabrio se kusově vyráběl v letech 1997 až 2000. Kabriolet měl ochranný oblouk a stahovací střechu. Karoserii navrhl Pavel Škarka.| Zdroj: MTX
  • Hatchback a faceliftované kombi pózují před Palackého mostem.
    Hatchback a faceliftované kombi pózují před Palackého mostem.| Zdroj: Škoda
  • Nejviditelnější změnou při faceliftu v roce 1998 byla nová přední maska, větší světlomety a kapota ve stylu Octavie.
    Nejviditelnější změnou při faceliftu v roce 1998 byla nová přední maska, větší světlomety a kapota ve stylu Octavie.| Zdroj: Škoda
  • Plastové nárazníky (později i kliky dveří a venkovní zpětná zrcátka) dostaly barvu karoserie.
    Plastové nárazníky (později i kliky dveří a venkovní zpětná zrcátka) dostaly barvu karoserie.| Zdroj: Škoda
  • Zlatě nalakovaný koncept Škoda Felicia Golden Prague vznikla v roce 1998 v jediném exempláři.
    Zlatě nalakovaný koncept Škoda Felicia Golden Prague vznikla v roce 1998 v jediném exempláři.| Zdroj: Škoda
Pětidveřový hatchback Škoda Felicia (Typ 791) se poprvé představil veřejnosti v říjnu 1994 v Praze.
Jednoduché, hladké linie karoserie navrhli stylisté Škodovky.
Felicia měla vzadu nahoru výklopné dveře, sahající až k nárazníku.
Až do faceliftu v roce 1998 měla Felicia černé plastové nárazníky.
Felicia měla vpředu vzpěry McPherson, zadní náprava byla kliková s vlečnými rameny a stabilizátorem.
Palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem. Pětistupňová převodovka měla řadicí páku na středovém tunelu.
V červnu 1995 se na autosalonu v Brně představila Škoda Felicia Combi (Typ 795).
Kombi mělo delší zadní převis (délka narostla na 4 205 mm) a třetí boční okno na obou stranách.
Zadní výklopné dveře kombi byly totožné s hatchbackem.
Policejní kombi Škoda Felicia bylo k vidění na výstavě veteránů Legendy 2015 v pražských Bohnicích.
Soutěžní Škoda Felicia Kit Car (Typ 791) z roku 1995 měla pohon předních kol čtyřválcem s výkonem 100 až 128 kW.
Dvoumístná Škoda Felicia Pickup (typ 797) se vyráběla od roku 1995 a měla upravenou zadní nápravu se zvětšenou nosností.
Pickup Škoda Felicia Fun (Typ 796) se vyráběl v letech 1996 až 2000.
Zadní stěna kabiny se dala posunout dozadu, čímž vznikla další dvě místa.
Felicia Vanplus byla pětidveřová užitková verze, odvozená z modelu kombi. Vzadu měl plastovou nástavbu se zvýšenou střechou.
Model MTX Cabrio se kusově vyráběl v letech 1997 až 2000. Kabriolet měl ochranný oblouk a stahovací střechu. Karoserii navrhl Pavel Škarka.
Hatchback a faceliftované kombi pózují před Palackého mostem.
Nejviditelnější změnou při faceliftu v roce 1998 byla nová přední maska, větší světlomety a kapota ve stylu Octavie.
Plastové nárazníky (později i kliky dveří a venkovní zpětná zrcátka) dostaly barvu karoserie.
Zlatě nalakovaný koncept Škoda Felicia Golden Prague vznikla v roce 1998 v jediném exempláři.