Letošní zima se silničárům prodražila. Údržba silnic byla nejdražší za posledních pět let
15
/
24
Prohlédnout znovu
Letošní zima se silničárům prodražila. Údržba silnic byla nejdražší za posledních pět let
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Řidič Martin Jíša nám ukazuje ovládání pluhu a posypu. Nejvíce ho rozčílí, když někteří hubují, že nesolí. Podle něj si neuvědomují, že materiál může také dojít.
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Lounští silničáři mají na zimní sezonu k dispozici ve čtveřici úložišť 2400 tun posypové soli
|
acz
Stanislav Tomáš v pozadí s obrazem sypače Mercedes-Benz Axor, který v plném nákladu váží dvacet tun
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací
|
acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Pokud má dispečer pochybnosti o správnosti dat ze snímačů, porovnává povětrnostní podmínky ještě za pomoci kamer
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Díky systému GPS jsou šoféři pod drobnohledem. Pracovníci dispečinku vidí spoustu dat od aktuální rychlosti přes gramáž soli až po teplotu vozovky.
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků