Levné cestování elektromobilem? Týden mě stál, skoro jako bych jezdil s V12

4/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Ioniq 9 nemá zrovna nízkou spotřebu, když ho používáte jako normální auto včetně volby rychlosti pro dálniční jízdu
    Ioniq 9 nemá zrovna nízkou spotřebu, když ho používáte jako normální auto včetně volby rychlosti pro dálniční jízdu| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Nabíjecí křivka plochá jako stůl, takhle to má vypadat. Ioniq 9 ovšem zvládne mnohem víc než 150 kW, proto na této - pro něj - slabé nabíječce je křivka takto krásná
    Nabíjecí křivka plochá jako stůl, takhle to má vypadat. Ioniq 9 ovšem zvládne mnohem víc než 150 kW, proto na této - pro něj - slabé nabíječce je křivka takto krásná| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
  • Hyundai Ioniq 9
    Hyundai Ioniq 9| Zdroj: auto.cz/Jakub Šuplata
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Ioniq 9 nemá zrovna nízkou spotřebu, když ho používáte jako normální auto včetně volby rychlosti pro dálniční jízdu
Nabíjecí křivka plochá jako stůl, takhle to má vypadat. Ioniq 9 ovšem zvládne mnohem víc než 150 kW, proto na této - pro něj - slabé nabíječce je křivka takto krásná
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9
Hyundai Ioniq 9